Gisteren gekocht.. kreeg ik onmiddelijk een death-metal orgasme!!!!!!!
Printable View
Gisteren gekocht.. kreeg ik onmiddelijk een death-metal orgasme!!!!!!!
@ Tho: wat is trouwens de afwachttijd op die Bloodbath-shirts?
Geen idee. Ik heb hem nog niet binnen maar er was ook wat vertraging omdat ik m'n adres verkeerd getyped had. Ik verwacht hem deze week :)
Die heb ik zeker gehoord!
Nog mensen die Wacken Carnage hebben gekocht?
Ik wel, beelden zijn natuurlijk fantastisch.. Ben alleen niet helemaal weg van de sound..
Ik heb alleen de mp3's gehoord, maar ik vond de kwaliteit waardeloos slecht. Gaf voor mij niet de doorslag om de dvd aan te schaffen...
Loudblast.
Waarschijnlijk de oudste death metal band, luister maar eens naar het liedje "Outlet for conscience".
De laatste van Soilwork, Sworn To A Great Divide of zoiets, vind ik anders ook wel best te pruimen.
Ik had hem toen beluisterd in de winkel. Gewoon omdat ik eens wou weten wat het was. Ik weet niet hoe hun vorige albums waren, maar wat een kutplaat zeg. En dan die jankerige (en slechte!) zang er door.. Er is maar één Robert Flynn ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stonerdaf
De laatste plaat van Soilwork is idd erg slecht. De vorige (lead)gitarist schreef zowat alles, en z'n afwezigheid is te merken. Hun beste album is, imho, Natural Born Chaos. Toen hadden ze ook nog een betere drummer. Ik heb ze toen live gezien in het voorprogramma van In Flames.
Voor liefhebbers van Thrash en death in de omgeving eindhoven:
Loud from the South
It is with great pride that LOUD FROM THE SOUTH presents the first of twelve names for the first edition of the open air festival. Headlining act is the American band Soulfly, with bandleader Max Cavalera who headed metal legends Sepultura until the mid nineties. But there's more.
Aside from legendary British deathgrinders Carcass, the Bay Area thrashers of Laaz Rockit, UK thrashers Sabbat, New England's Only Living Witness, Swedish deaththrashers Darkane, Danish monsters Pilgrimz, German hardrockers Motorjesus and Dutch death metal band The Lucifer Principle will make an appearance divided over two stages.
En dan komen er nog meer.