Damn... Ik wil er ook eentje :o
Klinkt erg lekker allemaal!
Printable View
Damn... Ik wil er ook eentje :o
Klinkt erg lekker allemaal!
oei, mijn schuld? :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
de dikke frets, en dat het er 22 zijn deden het voor mij.
Bwa... Ja, eigenlijk wel. Ik heb zelf wel een strat (een lelijke fender FatStrat), maar ik vind een sunburst met Maple hals een van de mooiste stratcombi's die er bestaan, en dan die megadikke frets, en een mooi geluidje... Lekker allemaal!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Maar eerst moet ik nog een Fender Classic Player '60 int wit en een Sunburst Fender Jazzmaster scoren eer ik ook zo'n HW1 ga kopen...
ah, dus ik hoef geen enkel schuldgevoel te hebben pffiew :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
Wat is er mis met de tele kop? Ik speel namelijk op een Telecaster Highway One (3 color sunburst - maple neck)... ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
ik heb dat altijd al een mislukt design gevonden, kan ik ook nix aan doen :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zjef
Dit is er 1 uit de nieuwe Highway One serie. Ik ben bekend met de gebreken aan de eerste Highway serie, maar de nieuwe serie is echt roadproof. Ik heb zelf ook een Highway One strat (daphne blue met rosewood toets) en het is echt een fan-tas-tisch ding. Een redelijk dik geluid voor een strat, reverse-wound middle pickup, Greasebucket circuit (erg prettig voor high-gain spul). De hals was even wennen in vergelijking met mijn Mex strat, maar hij speelt geweldig. Ontstemt niet (ik doe overigens ook niets met de tremolo), sound is heerlijk, en die satin lak is prachtig... overigens is het exemplaar van Bass ook erg nice... ik overweeg nog een wine red Highway One strat erbij te halen een keer ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
Die satin laklaag was de eerste versie. Er zit tegenwoordig een keurige nitro cellulose laklaag op, zei 't wat aan de dunne kant. Ik zou ook best die nieuwere versie willen hebben, maar die jaren '70 kop weerhoudt mij er van.
De oude versie was ook helemaal niks mis mee, alleen de elementen zijn wat vlak van die dingen. Ik heb er zelf één en dat ding speelt als boter. Ik heb toch meerdere Fenders in handen gehad, van duur tot goedkoop, ze spelen allemaal wel lekker, maar lang niet allemaal zoals de Highway. Ik heb wel de elementen vervangen in die van mij en vind dat ik nu een topstrat heb. Enige nadeel, hij is knap zwaarder dan m'n andere gitaren.
heb er heerlijk mee geoefend :D
marshall mee naar huis en experimenteren verder :strat:
Satin betekent zijdeglans, en heeft niks te maken met de soort lak. De oude en de nieuwe hebben allebei een satin finish, de nieuwe serie heeft een nitro laklaag. :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap