Waarschijnlijk alles op ebay bij elkaar gescharrelt , op de hals zie ik ook geen CS logo.
Printable View
Voor wat betreft de knoppen: was het niet zo dat als je een denkbeeldige lijn doortrekt vanaf de binnenzijde van het staartstuk, dat de denkbeeldige lijn dan precies (voorlangs) tussen de volumeknop hals en (achterlangs) de volumeknop brug heen moet lopen bij een echte Les Paul? Op de Les Paul die aangeboden wordt botst de denkbeeldige lijn "tegen" de volumeknop hals aan. Dus de knoppen zitten te ver naar voren geplaatst. Dit is goed te zien bij de foto van bovenaf op de body.
Voorbeeld van een echte, waarbij je een denkbeeldige lijn langs binnenzijde staartstuk tussen de knoppen door kan "zien":
http://www.rockpalace.com/gfx_produc...oney-Burst.jpg
http://link.marktplaats.nl/446024749
een gibson les paul standard met een customshop case erbij :???:
daarbij klopt de trusrod cover ook niet helemaal volgens mij, daar staat bij een gibson les paul standard toch alleen maar standard op en niet les paul standard.
Qua koffer is het een beetje spijkers op laag water zoeken; bij mijn nieuwe Artist kreeg ik in '82 een Washburn koffer mee, dus dat zegt niet zoveel denk ik.
Maar ik las die opmerking laatst over de plaatsing van de volume pots en de denkbeeldige lijn vanaf binnenkant staartstuk die daar dan tussendoor moest lopen, dat lijkt hier dan niet helemaal uit te komen. Voor de rest: best wel een mooi ding.
klopt is een chinese fake, knoppen kloppen niet, headstock shape is net niet correct en de epi stickers op de pickups helpen ook niet echt
Er is van alles mis met dat ding:
Vorm van de kop
Trusrod cover,
Tuners,
Topkam,
vorm van de frets en de afwerking met de binding,
kleur van de binding,
brug en staartstuk
slagplaat
plaatsing van de potmeters
en de koffer is ook nep.
Het is een schande!!
En de prijs klopt niet. Voor dat geld kan je er 6 stuks uit China laten komen.;)
JA! OPHANGEN DIE MAN!! :crazyhappy:
Nou ja, ff zonder gekheid. Een faker verkopen als the real thing is natuurlijk niet zo fris, da's duidelijk; maar als gitaar op zich bekeken lijkt het allemaal best leuk. Als-ie verder van goed materiaal is opgebouwd, goed klinkt en bespeelbaar is, dan mag-ie best wel opbrengen wat men normaliter al voor een goeie kopie betaalt. Maar het blijft een kopie. Sambal bij? Ja lekker.
"En de prijs klopt niet. Voor dat geld kan je er 6 stuks uit China laten komen."
Ehm, zou dat langs de douane komen denk je? Gibsuns uit China?