Maar ff wachten tot er iemand online komt met verstand van Gibsons voordat ik dingen ga roepen die misschien niet waar zijn :)
maar hij lijkt inderdaad wel erg op die kopie, de lak ziet er een beetje maf uit :hide:
Printable View
Maar ff wachten tot er iemand online komt met verstand van Gibsons voordat ik dingen ga roepen die misschien niet waar zijn :)
maar hij lijkt inderdaad wel erg op die kopie, de lak ziet er een beetje maf uit :hide:
O ja, het zóu eentje met bamigeur kunnen zijn. Maar die Chinese variant ziet er ook goed uit zeg. Alle morele bezwaren ten spijt zou ik zo eentje best in mijn huiskamer kunnen verdragen. Nou vooruit: twee ook nog wel :soinnocent:
Ik ben verre van expert maar als ik naar de lijnen van de kop kijk en het afdekplaatje dan schreeuwt het nr.42.
Dat is Loempia special bij de chinees hier om de hoek.
Zo ziet een USA standard goldtop er uit.
http://www.rockpalace.com/gfx_produc...08-Goldtop.jpg
Inderdaad! Op de trussrod staat ook 'Les Paul Standard'. Bij een standard USA staat er enkel 'Standard' of helemaal niks voor zover ik weet. Alleen bij eem custom staat de toevoeging Les Paul erbij 'Les Paul Custom'.
Klopt dit of ben ik maar aan het ijlen?
Nou ja, misschien was de afhaalbami lichtelijk bedorven?
Ik kwam dit tegen...wel handig/grappig: FAKE Gibson 1959 Les Paul Standard; hire an expert
(Even met je muis over het plaatje heen gaan)