De contrabas van mijn moeder is van de bassist van Jan Akkerman geweest.
Ik gooi het maar in de groep.
Printable View
De contrabas van mijn moeder is van de bassist van Jan Akkerman geweest.
Ik gooi het maar in de groep.
Ik heb een paar gitaren waar Akkerman zelf op heeft gespeeld, ze zijn jammer genoeg alleen niet te koop... Hoelang blijft DNA trouwens zitten, in het kader van de bewijsvoering?
:seriousf: Scherp! Zeer scherp! Ik ben meteen gaan kijken naar die plaat, als het een kopie is dan is het een goede. Inderdaad, Paul Simon alleen!
Er is een apart gouden dingetje in waar nog op staat: Presented to N.R.G 103 with thanks for all your help.
Zou wel eens weten of je zoiets ergens op echtheid kunt laten checken. Tegelijkertijd ben ik als de dood ervoor dat als ie echt is, hij ontvreemd is.
De Burny LP kopieën zijn wel bekende uit die tijd, staan bovendien ook bekend als hele goede kopieën. Maar inderdaad: hij wil er wel een gode prijs voor hebben en hoopt misschien met dat verhaal dat ook te realiseren.
Of het verhaal waar is, wie zal het zeggen. Korreltje zout lijkt me in ieder geval aan de orde.
Mijn LP Standard komt van een patatboer in Borne....
:cooler: ;)
op de eerste 1987 Tour had Adje nog een Fernandes endorsement pas later is Peavey in beeld gekomen (hij heeft ook nog even op ESP gespeeld) dus het is niet helemaal onmogelijk, de europese distrubuteur zat toen in nederland en ik weet dat de man vrij gul was met gitaren dus ik zou het niet uitsluiten (lijkt mij ook vrij gemakkelijk te controleren met een mailtje aan Adje)
Grappig. Ik heb ook ooit een LP gekocht in een friettent. :D
Maar goed; nu weer ontopic!