Het verhaal van MacW komt me zeer bekend voor...
dikke/vette +11! :ok::ok::ok:
Printable View
Het verhaal van MacW komt me zeer bekend voor...
dikke/vette +11! :ok::ok::ok:
Allemaal onzin. Tis gewoon steeds voor een ander denken.
Dat een ander gek over je denkt zit 9 van de 10 keer in je hoofd. (natuurlijk niet altijd vandaar 9 van de 100 keer :) )
Dei mensen die opeens een praatje aanknopen waarvan je dat nooit had gedacht hebben daar dus ook last van. Waarschijnlijk waren dat ook burger... voordat ze zich openbaarden als aardige mensen
.
Jaren terug toen ik nog lekker links was en mn mn leren jas en hanekom door de stad liep had ik die gedachte ook.
IUk trok toen bepaalde mensen aan die allemaal super ruimdenkend waren en idd elke burger... discrimineerde omdat die ze geen ruimte gaven en afkeurend zouden zijn.
Als ik terug denk was het idd gewoon onvolwassen gedrag bij mij :) En daar heb ik nog steeds ast van :)
Die mensen die toen zo lekker ruimdenkend waren kijken me nu niet aan als ik naar mn werk ga met mn colbertje aan... :) Ze groeten zelfs niet maar als ik dan weer eens in mn vrijetijkleding loop kan het opeens weer wel... waar ligt dat aan?
We mogen wel een proberen niet voor een ander te denken... gewoon lekker open staan voor die ander dan komt alles goed.
Als je je buren echt zou leren kennen zoals ze nu zijn en ook hun historie leert dan zal je zien dat iedereen gewoon hetzelfde is...
(geld niet voor 1 persoon dit maar voor iedereen)
Ook Nocki's verhaal klopt maar ik vind het zelf belangrijk om te doen wat je wilt mits dat mogelijk is zonder anderen te schaden/kwetsen.
OT:
http://i486.photobucket.com/albums/r...mius/Teles.jpg
;)
heeft die tweed je nou al gehoorbeschadiging bezorgt of gaat dat nog gebeuren?
Nocki,
Wanneer jij hier door de straat loopt in je drie delige en je glimlach op je gezicht dan krijg je altijd een groet terug. Mijn comment is ook geen enkele wijze kleding gerelateerd. Ik heb ook meerdere pakken maar als ik die aanheb veranderd er niets aan mij, alleen de manier waarop er naar me gekeken word. Daar ben ik me van bewust.
Ik ben geen anders denkende. Ik ben geen anders kledende. In een groep spring ik er niet uit. Ik zie alleen wat ik zie en kan het allemaal goed inschatten.
En als het niet duidelijk is dat ik per definitie het absolute gelijk heb dan laat maar zitten. (ghehehe my way, highway);)
:seriousf: een beetje vals misschien, om een serieuze poging om het topic weer on-topic te slepen, op deze (wel grappige) manier wordt doodgemept :stop:
........maar desalniettemin :seriousf:
met Chris' bijdrage zitten we gelukkig weer on-topic, misschien dat ik deze week ook eens een groepsfoto maak met m'n axe'ies, m'n ampies. pedaaltjies en ketjoeper (woord dat m'n vriendin vroeger gebruikte voor 'computer')
:grouphug:
Ik ben wel eens bij mac geweest en je kunt daar prima zitten hoor en de versterkers zijn absoluut niet storend (en verrekte makkelijk inpluggen)
Ik heb zelf nu 15 gitaren in de woonkamer staan en normaliter 3 versterkers (nu 2, want de Peavey is weg voor reparatie).
Het stoort mijn vriendin absoluut niet en ze vind het eigenlijk wel leuk.
Het gebeurd 's-avonds vaak dat ze op you-tube nummers opzoekt en vraagt of ik mee wil spelen of kijken hoe snel ik het nummer, of flarden daarvan kan meespelen (gitaren nog Wiskey in a Jarr gedaan).
Iedereen moet het voor zichzelf weten hoe hij of zij dit invult.
Als je een partner hebt, heb je hier gewoon rekening mee te houden, een relatie heb je samen en soms moet je een middenweg kiezen.
Mac en ik hebben het gewoon getroffen dat wij onze spulletjes in de woonkamer kunnen neerzetten:ok:
Ik zal eens kijken of ik dit weekend eens een groepsfoto van mijn spullen kan plaatsen....
Eindelijk dan eens een familifoto:
http://c4.ac-images.myspacecdn.com/i...360372ae83.jpg
http://c2.ac-images.myspacecdn.com/i...2787d0b139.jpg
(ik kon niet verder uitzoomen dus het paste niet op 1 foto :)).
Erg gaaf setje liquid!