Owke op die manier!
Ik moet mijn pedalboard ook nog wat brommer vrij maken...
Printable View
Owke op die manier!
Ik moet mijn pedalboard ook nog wat brommer vrij maken...
Zo kan je het omschrijven. Ik zou het niet beter kunnen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BeeJee
@Yoeri:
Jouw wall of sound begint ernstige vormen aan te nemen!! :satisfie:
Erg indrukwekkend en ben (zoals al eerder gepost) erg benieuwd naar de achterkant van het rack en ook hoe je e.e.a. toe gaat passen, aangezien je zowel twee 2x12's hebt, een 4x12 en nu ook twee 1x12's.
En met zoveel gear gun ik je een podium van 100x200 meter of overige bandleden met anorexia... :sssh:
Maar serieus: supermooie gear!!!
Groet,
Bram
Dit geeft ook weer of het wat voor je is qua smaak, als je iemand bent die thuis graag de loudness aanzet of de subwoofer vol open, dan kan een BBE je ding zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LP_CL
Ik had er zelf een, ook in combinatie met een 5150, en het bleek niet mijn ding te zijn. Het is zeker leuk in het begin, maar het klinkt je na een tijdje wel heel "processed" in mijn oren en dat ging me tegenstaan.
Oh ja, wat wel grappig is: het BBE effect zit in heel veel TV toestellen en audiosets ingebouwd als licensed technologie.
Momenteel heb ik 2 1x12s (Bogner), 1 2x12 (PL, eentje verkocht) en 2 4x12 (CAA en Marshall oldie). De CAA ga ik terug verkopen. Mijn rack blijft in principe in mono en ik neem gewoon de cab(s) mee die het best bij de situatie passen. Groot podium wordt 4x12, kleine kroeg de 1x12s enz.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram78
Hoor ik daar een stereo of w/d/w set aan komen :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein
Kan je dit even toelichten Yoeri?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein
Is de CAA niet 1 van die kasten die een erg mooi vol geluid geeft vermits de juiste speakers erin zitten?
Of klinkt die oude marshall gewoon zo al stukken beter? ;)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BeeJee
helaas... vandaag even geprobeerd in de winkel in de loop van een jvm combo. Op clean was het effect wel leuk maar op overdrives ging het gelijk naar een midscooped geluidje toe... Als ik m zou hebben zou die schakelbaar moeten zijn voor clean alleen maar ik had m eigelijk voor de overdrives in gedaxhten!
W/D/W is leuk maar niet handig live. Als ik mijn rack stereo maak, dan moet ik een aantal zaken rewiren en dus ook weer wegdoen als ik mono speel met een van mijn heads.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boss
De CAA is zeker een goeie kast, is eigenlijk hetzelfde als een Bogner straight en klinkt super met V30s maar die Marshall cab is toch stukken beter :o
Lekker bezig Yoeri... :D
Die marshall ziet er ook niet verkeerd uit.
Maar je begint nu toch wel serieus te veel keuzes te moeten maken als je gaat
optreden.
Wel lekker, net als dat je zou kunnen kiezen welke vrouw je vanavond eens...
(Oh nee, dat is mijn fantasie die op hol slaat... ;) )
http://img88.imageshack.us/img88/1575/p1010747gb2.jpg
http://img88.imageshack.us/img88/6811/p1010806zb4.jpg
Powerball, korg tuner, replifex, intelliverb, rack interface, v30 kast :D