Welkom! :cheerup:
De Showmaster is geloof ik ongeveer 12cm hoog van binnen... Zoek maar eens binnen dit topic naar 'hoogte' en je vind dezelfde vraag waar 12cm als antwoord werd gegeven.
Printable View
okeej tnx.
dan gaat het perfect passen
Doet frusciante ook ;)
ja dat deed ik ook maar er was een hoop ruimte vrijgekomen door het overlijden van m'n digitech reverberator en het komen van de hardwire reverb, dus er kunnen nu weer 3 pedalen bij op het board :)
huidige stand van zaken:
http://www.machinistdrone.com/visual/board09.jpg
wat uitleg: linksboven is een zelfbouw Wooly Mammoth, rechtsonder tussen m'n Meatbox en DE7 komt het volumepedaal +tremelo en booster (buitenboord)
intressant.. waarom 3 delay pedalen?
waarom niet? ik gebruik m'n headrush nu voornamelijk om te loopen maar 2 (en soms 3) delays samen klinkt heerlijk!
brian may gebruikt ook meerdere delays om soms 3 solopartijen over elkaar te spelen
Die dano chili dog, is die nice? Ik gas 'm al een tijdje op dat goedkope prutding, ik vind de overige Dano's namelijk ook zo nice (met name de chorus), maar ik heb toch geen zin om voor 40 euro iets te laten komen wat ik niet kan gebruiken. Hoe werkt ie icm overdrive/fuzz/distortion, en moet ie daarvoor of daarna in de chain?