Uit de winkel :D
Bedoel je een blokvoeding zoals een Pedalpower of een adapter (bijv 1spot) met een daisychain?
Printable View
Het is de G-Lab True Bypass Wah Pad volgens mij...
Daarbij hoef je alleen maar op je wah te leunen om 'm te activeren. In welke stand hij staat maakt niet uit, als je er niet meer op leunt dan gaat hij uit (true bypass).
Dank jullie wel! Nog een korte vraag; wat is de exacte benaming van dit apparaat?
Kijk even in de voeding FAQ
Er zit veel verschil in voedingen. De Powerplant heeft b.v. voor zover ik weet geen geïsoleerde uitgangen, maar een Pedalpower weer wel.
@ Iedereen: Ik vind het ook een prima board. Het is alleen zo anders dan bv het board die een post na mij komt. Iedereen vindt zoiets natuurlijk veel vetter om naar te kijken, maar helaas kan ik me die dure pedalen niet veroorloven.
Ik ben in het begin begonnen met de Behringer om te experimenteren met effecten. Ik had daar voor nog nooit met delay's of dergelijke gewerkt. Het concept is idd super. Gewoon een multi effect in de grootte van een normale stompbox. Hij bevalt op zich nog wel, maar voldoet niet altijd aan mijn eisen. De parameters gaan voor mijn gevoel niet ver/diep genoeg en als ik het pedaal inschakel verandert mijn tone best wel erg. Over de wah; de Wah (van musicstore) bevalt niet echt. Hij gaat voor mij niet vergenoeg in het hoog/niet diep genoeg. Maar voor €30 is het leuk spul en ik wah niet zo veel dus ach.. ik laat het nog even zo.
Hole, dit komt uit het Harley Benton Powerplant tip - topic
De Mercury Box is echt kick ass, ik heb die bij Eric van der Haar gehaaldt.
www.haarguitars.nl
bij dit pedaal blijf je de gitaar teminste nog goed horen,
bij somige pedalen heerst de overdrive/distortion teveel.
Bij deze niet.
En dat ding onder mijn wah is inderdaad een G-lab wahpad.
de voordelen zijn,
true baypass.
je hoeft je wah niet in te trappen, gewoon voet erop en spelen.
en je kan zien aan het lampje of de wah aan of uit staat,
ik had een keer slecht geluid bij een optreden, en wist begeven moment niet
of mijn wah nou aan of uit stondt, dus ik haalde me de g-lab wahpad en nooit meer last van gehad.