6000 euro. Die snappen inderdaad niet zoveel van de afzetmarkt.
Printable View
Ze zeggen op hun website iig dat het 'betaalbaar' moet zijn........ dit is in hun ogen dus betaalbaar :)
'Betaalbaar' of niet, ik vind hem gewoon lelijk!
Waarschijnlijk gewoon een " briljante" reclamestunt?
Traffic genoeg naar hun site op deze manier.
Kan me niet voorstellen dat de prijs serieus is.
( net als dat suffe demofilmpje van het onderhavige gitaartje)
Als dit uit de Gibson fabriek komt is dit inderdaad duizenden Euro's waard.
Nu hooguit de prijs van een nieuwe Studio, en dan nog...
MS
Het schilderwerk is broddelwerk. En dan bedoel ik het grafisch gezien. "Temptation" loopt niet mooi mee met de ronding, maar hoekig. De dame is, euh, gewoon knullig. Het is een beetje het schilderwerk dat je ook vaak op gepaintbrushte vrachtwagens ziet, waarbij het ook weer niet teveel mocht kosten. Of op kermisattracties. In een snelle blik aanvaarbaar, maar dit is iets waar je dichter op zit en vaker en langer naar kijkt. En dan moet het gewoon fraai zijn.
Om maar niet te spreken dat het logo loeigroot op de achterkant staat.
Het goede nieuws is dat je vanaf 4500€ mag bieden:lp:
En toch zou ik weleens bij die winkel langs willen gaan. Wedden dat het gewoon een postadres is ? Boeven.
Een paar maand geleden had m'n zwager een samsung smart tv gekocht en dat type was de goedkoopste die op internet te bestellen was, zelfs goedkoper dan media markt of bcc. Hij na betaald te hebben na 6 weken nog geen tv. Ik maar eens naar die winkel gegaan. En bleek het een postbus adres te zijn. Wel had m'n zwager telefonisch een dame aan de telefoon gehad die alsnog de levering zou regelen, uiteindelijk na dreigen met politie z'n geld, ruim 600 euro, terug gekregen.
Ellende, ik koop of bij de gerenommeerde internetwinkels of in een winkel waar ik het product kan zien, zeker bij grote aankopen.
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
En nog zo'n prachtexemplaar......
Te koop bij onze notoire gelukzoeker uit Hilversum.
Als je het hebt over een aanbieder die nog steeds denkt dat jaren 80 hairmetal gitaren goud waard zijn.
( kijk voor de lol eens naar de andere Ads met gepimpte/ verknalde gibsons)
Hilarisch!
Vooral de prijsjes.
Ken het merk empire niet, zo heet m'n band waarin ik speel maar dit is absurd. Robberts, de grapjas. In Hilversum snuiven dus niet alleen de celebs teveel coke maar die lui ook.😂😂