Zeer fout inderdaad. :)
Heeft veel succes wanneer je in gay-bars speelt zeker? ;) ;)
Printable View
Zeer fout inderdaad. :)
Heeft veel succes wanneer je in gay-bars speelt zeker? ;) ;)
hahah prachtig! :soul:
zal wel lekker smerig worden ben ik bang? (bier en vieze voeten!)
Hieronder een eenvoudig pedalboard dat ik voor een vriend met twee linkerhanden gemaakt heb.
Boss TU2
Fender Amp Switch
Proco The Rat
Boss TR2
George Dennis Super Phaser Volume
Boss DD3
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ESDJZBRH
Materialen:
-Meranti Multiplex
-Vurenhout
-Duotec
Waarschijnlijk gaat alles bekabeld worden met George L. patchkabels en zoals je ziet kunnen er nog 3 Bossformaat pedaaltjes bij (of 1 wah wah en 1 Boss pedaal. Voeding bestaat uit daisychain en batterij (George Denis). Voor grotere foto etc. klik op gear en live foto's in mijn sig.
Iemand nog tips?
misschien een leuke overdrive (Fulldrive... ?) en een leuk modulatie dingetje (CE-5 of chorus ofzo..?)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Willy
een Uni-vibe lijkt me overkill als je al 'n phaser erop hebt (hoewel 't natuurlijk wel meer bluesy/hendrixy vibe geeft...)
maar een wah + modulatie kan ook handig zijn (als je amp genoeg doet, zonder OD erbij)
er zijn momenten dat ik op een 'klein board' liever een wah óf een overdrive heb (vanwege plaatsgebrek)..
ben benieuwd wat voor een gitaar die vriend van jou heeft ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Willy
Mijn Pedalenboard – The full and true Story
Ik was van de zomer in New York, waar ik een cursus bloemschikken gaf aan minderjarige allochtonen in the Bronx. Op een warme avond had ik vrij en ben bandjes gaan checken in downtown Manhattan. Ik eindigde met een bulgaarse schone in CBGB’s alwaar een vriend van haar speelde met zijn band Los Amazing Torremolinos. Die gast speelde gitaar en had een ongelooflijk geluid! Ik zag zijn versterker alleen niet staan! Hij bleek een custom gebouwde smokey amp te hebben (bedrijf van ex-fender customshop medewerkers). Ik vroeg hem of hij daar zijn fantastische sound uitkreeg en hij antwoorde dat het een combi was van zijn amp en zijn custom gebouwde pedalenboard uit bulgarije. De bouwer bleek Rila Borovetz te heten en hij kwam uit Sofia, waar hij bij zijn moeder (beroemde beeldhouwster) woonde. Het idee is dat je jouw pedalen naar hem toestuurt, waarna hij ze hopelijk terug stuurt. Zie hier het resultaat!
http://www.sacksioni.nl/showImage.ph...es/1472540.jpg
OMG WTF BBQ dude!? :o
Ik vind wel dat je goed gebruik hebt gemaakt van de ruimte op die Electric Mistress.
warboel... en dat zal waarschijnlijk niet heel goedkoop zijn... lijkt mij zo het geld niet waard en het zijn toch gewone effecten met gewone kabeltjes dus waarom hieruit zo'n appart geluid. Zijn die effecten ook nog eens gemod door hem ofzo... vind het er een beetje raar uitzien.
erice
Wou dat ik zo veel pedaaltjes had. Heb nu een Flanger, en een Overdrive. Werken perfect, maar wil er ook nog een keer wat bij hebben.
Koop gewoon gelijk een Boss ME-33, met daarnaast een flanger en mijn overdrive, dan in een flightcase. ( naja, maak er dus zelf 1. )
Veel goedkoper. En fatter.
..mis ik nu iets? want afgezien van het pedaal linksonder (oversized Echoczar, hihi), de buste van.. Händel?.. , en de startkabels (en brandblusser)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fender Frits
..lijkt het gewoon op 'n plank hout met 13-in-2-dozijn patchkabeltjes.... ?