Willem , ik herhaal het hierbij nog even: Je bent een wijs man!!!!!
Thanks mate.
Printable View
Willem , ik herhaal het hierbij nog even: Je bent een wijs man!!!!!
Thanks mate.
Ik had dit jaar erg veel moeite om er 10 uit te zoeken. Als je de standaard Fender en Gibson fabrieksmodellen doorstreept en geen surf- of semi-hollow liefhebber bent blijven er maar weinig mooie en/of aparte gitaren over. Ik heb er 8 uit weten te kiezen, dus ik heb geen nummer 9 of 10.
In willekeurige volgorde (lijstje met punten gaat naar Badman)
Jeroenvanhulsteijn: Als ik ooit een semi-hollow zal kopen, mag het zeker ao'n Aria zijn!!! (ietjes donkerder gestaind dan :sssh:)
Herman: Geile gitaar. Moet alleen wel iets lager gedragen worden! :soinnocent:
ccc: als ik 80's thrash zou spelen, zou ik zo'n gitaar moeten hebben!
thijser: lekker eigenwijze bas. Deze kleur vind ik persoonlijk niet zo, maar de vorm is zeker ok!
interessander: zie ccc ;) (maple toest is wel iets minder mijn smaak)
Woml: vakmanschap :ok:
rinaldo: de scheve brug en de 5-standen schakelaar zijn een beetje jammer, maar voor de rest een geile plank!
Egbertuss: jammer van de overbodige stop tailpiece (en de 2e P90) maar voor de rest een lekkere rockplank.
Mijn lijstje had ik al ge PM'd maar zal hem zonder puntentelling ook nog even hier plaatsen, gewoon op alfabet:
allochthomas: Een van de fijnste Ibanezzen waar ik ooit op gespeeld heb.
ccc: Prachtige explorer, en ook mijn geduchte concurrent gezien mijn eigen inzending ;)
DaveItUp: Prachtig qua ontwerp en ik heb er ooit een live gehoord en dat was ook zeer indrukwekkend.
HaroldA: Mooie niet standaard Gibson en mooie finish.
Herman: Ben altijd al fan geweest van oude Ibanez gitaren.
Misery Signals: Lekker simpel qua opzet en waarschijnlijk ook zeer doeltreffend.
niekb: Vreemde maar interessante mix.
oigun: Niet per se mijn smaak maar prachtig gebouwd.
Orgasmocaster: Alles past goed bij elkaar en de subtiele houttekening maakt het af.
thijser: Zeer goed gelukte originele basvorm.
Natuurlijk was ik voornemens om mijn inzending te verloten onder degenen die hem in de lijst zouden opnemen, maar op deze manier hoeft het allemaal voor mij niet meer.