Sorry je heb helemaal gelijk, waarom zou ik toch zo gereageerd hebben :???:
Btw ik bedoel niet liefhebber van gitaren in zijn algemeenheid maar "ouwe meuk" in het bijzonder, waarom leg ik dit uit ?
Printable View
You tell me:mmmm:
Misschien dat ik er een tikkie te pittig in ging maar ik blijf me er gewoon over verbazen dat er hier op het forum zo'n jehova achtig sfeertje soms hangt rond "Japanse classics".
Leven en laten leven zeg maar.
Uiteraard snap ik heel goed dat mijn omgekeerde mening bij anderen werkt als het rode lapje bij een stier dus ik zal in het vervolg wat langer nadenken voordat ik een kritische noot los laat.
Everybody happy:hippie:
Ik heb geen directe ervaring met deze serie Ibanez maar ik kan met het blote oog al zien dat die maple top massief is. Ik heb eens een Ibbie S serie verkocht aan een (zeer goede) gitarist uit A'dam die een verzameling had van dit type. De man maakte op mij de indruk dat hij wel wist waar hij mee bezig was. Die Artfields waren niet goedkoop toen ze nieuw waren.
Ja maybe, ik weet het niet. Ik denk altijd, ach iedereen is ooit begonnen dus waarom zou ik me schamen voor mijn onkunde?
Nee, aan de conversaties die eraan vooraf gingen via de tel en mail was dat duidelijk niet het geval. Maar goed, maakt verder niet uit, hij blij ik blij :).
Tsja, ik koop zeer weinig echt voor de handel en zelfs dan koop ik het alleen maar als het mij ook zelf bevalt. Ik wil er tenslotte toch ook op spelen en dan moet het wel klikken met een gitaar vind ik. Maar misschien benader ik het ook allemaal wel te zweverig :P, wie weet.
bij sommige toch niet de goedkoopste fabrikanten en merken noemen ze zo'n afgeragd ding gerelict of road worn en betaal je ( ook al heeft ie een geschroefde hals....) een flinke meerprijs voor immitatie oud....:soinnocent: met dit ding kan je een echte ouwe afgeragde gitaar kopen of trap ik nou weer een hele commune kenners op hun tenen???? :hide:
PS die Artfields zijn dus inderdaad redelijk zeldzaam en worden kwistig verzameld waarbij voor sommige varianten ook nu nog pittige bedragen worden gevraagd (en misschien ook wel betaald). Dus als je deze voor een leuk prijsje op de kop kunt tikken, is er nog ruimte voor de kosten van 'refurbishing'
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...intgroen.html#
Koopje van de week.....
Krijg je er wel een boel plectrums en een echte gigbag bij.
Nou zo'n koopje is het nu ook weer niet...