http://link.marktplaats.nl/m834911125 Ibanez Artfield 25, idd zeldzame kwaliteitsgitaar. Geen prijsindicatie en 1 knopje ontbreekt.
Printable View
http://link.marktplaats.nl/m834911125 Ibanez Artfield 25, idd zeldzame kwaliteitsgitaar. Geen prijsindicatie en 1 knopje ontbreekt.
Wat een kerkhof zeg.
Zoiets zal het wel zijn ja.
Het is maar net hoe je"wat lakschade" definieert.
Verder missen er een "paar" knopjes en is het gewoon een ouwe afgekloven ibanez met een geschroefde hals.
Kerkhof dus.
( uiteraard is dit geheel mijn eigen en ongenuanceerde interpretatie van een kerkhof, dat dan weer wel natuurlijk)
Ik ben het wel met dunhill1 eens, dat soort gitaren moet je ver van blijven.
Hebben de echte liefhebbers meer kans om zo'n geweldige gitaar te scoren voor een leuk bedrag :ok:
Nah dat ligt eraan, ik koop heel vaak iets zonder dat ik het hoor of bespeel.
Dat ligt vooral aan de prijs en wat het is, ik beoordeel de gitaar of bas wel even snel en vaak moet iets waar stroom op zit wel ff aan maar meer is het vaak niet.
Als ik zie dat het goed is en de prijs is netjes dan weet ik toch zeker dat ik het wel weer voor die prijs kwijt kan raken, de uiteindelijke beoordeling is dan toch thuis.
Misschien ben ik wel te goed van vertrouwen en het feit dat ik wel heel veel koop heeft mij misschien ook iets te gemakzuchtig gemaakt maar toch kom ik niet vaak voor verrassingen te staan.
Ik koop ook rustig via ebay, op veilingen en op MP en laat het dan opsturen, dan kan je alleen maar thuis testen. Moet er wel bij zeggen dat het voor een deel handel is voor mij.
Tuurlijk tunes, jij bent the one and only liefhebber?
Is natuurlijk vette onzin.
We zijn allemaal liefhebbers, anders posten we niet op dit knusse forum.
Houd het maar gewoon op een verschil in smaak maar trek nou eens niet gelijk een vreemde conclusie over het wel of niet liefhebber zijn van je mede forumleden.
Alsof je instant een ware liefhebber bent als je interesse in overrated ouwe Japanse meuk hebt. (Woops doe ik het weer...)