Helemaal mee eens! :ok:
Printable View
Niet van echt te onderscheiden zegt ie dan...
Nee moet je die headstock zien. :confused:
Ik denk dat ik er maar is goede handel van ga maken.
Die dingen waren 60/80 euro, decal kost ?
Mooi man, al was het maar om die betweters hier te irriteren.
Overigens vind ik sterk overdrijven in je advertentie net zo erg.
Is dat een mening of een feit (dat ik irritant ben), ik vraag het maar even want jullie denken daar nogal is verschillend over 9als het zo uitkomt).
Ach mij lijkt het wel wat, elke week weer een andere fake gitaar te koop zetten om hier het gezeik erover aan te horen.
merkvervalsing is alleen strafbaar als je het probeert te verkopen als zijnde het merk dat vervalst is!!!!!
als ik op mijn zelfbouw strat 'fender snottercaster' wil plakken en het verkoop als zijnde 'zelfbouw snottercaster met fender logo' is daar helemaal niks mis mee, ook niet omdat het niet commercieel is.
plak ik er fender stratocaster synchronised trem op, helemaal correct en 'authentiek' en zeg ik dat het een fender is, helemaal op en top, terwijl het slechts mighty mite is, dan is het wel foute boel.
net zoiets als dat je een viertandje op een horloge plakt als logo en het 'bretling' noemt. (rolex=drietand, breitling = ankertje). dat is helemaal ok.
Is dat niet ongeveer wat een fender/gibson is ?
En nog steeds willen sommigen het verschil niet zien tussen een handelaar in nep (hard aanpakken helemaal okee) en iemand die zijn gitaar een beetje gepimped heeft en daar ook nog is eerlijk over is.
Overigens mag je juist jullie als schuldige aanwijzen van de reden waarom iemand dat doet.
Slechte (sorry niet slecht maar overgewaardeerd) merken de hemel in prijzen en dan lullig dan als een ventje van 13 die het niet kan kopen er een merk sticker van het door jullie overprezen merk op plakt.
Eigenlijk zijn jullie heel erg flauw (sorry ik kan geen smiley doen vanaf mijn telefoon).