ik bedoel natuurlijk 440mm bij 280mm
Printable View
ik bedoel natuurlijk 440mm bij 280mm
Ik heb wel een goeie site gevonden maar ik heb nog een vraag over de DAP 24.
Al die zijstukjes en obstakels die erin zitten op sommige foto's. zijn die eruit te halen?
Ja zijn er gewoon uit te halen!
nog een vraagje. Wat zijn de exacte binnenmaten?
Ik had al zo'n plaatje gevonden met de binnenmaten en daarop staat dat ie van binnen 495mm bij 360mm is.
Maar hoe exact is dit? Ik wil namelijk morgen al een plankje gaan halen voor erin en de case op internet bestellen.
EDIT: Is het beter om de pedalen op de bodem van de case te plakken (met klitteband) of is het beter om een plankje erin te leggen? En zit er in het deksel al iets van schuimrubber om een eventuele plank op zijn plek te houden?
De cas 24 en 48 zijn te diep voor de meeste pedalen, dus je moet er een plank inleggen. LET OP! De binnenmaten zijn exact genoeg, maar er zijn popnagels die aan de binnenkant uitsteken en dus dien je je plank nog iets kleiner te maken dan je binnenmaten, anders krijg je m niet voorbij de popnagels. Als je niet weet wat ik bedoel, wacht dan ff tot je m binnen hebt, dan zie je (en weet je) wat ik bedoel. Er zit geen schuimrubber aan de binnenkant. De plank LIJM ik altijd vast, maar je zou er ook voor kunnen kiezen de plank met klittenband (velcro) vast te maken of met een paar schroeven.
dat is een mooi board!!
wat doet die micro amp eigenlijk?