Nou ja het is marktplaats he, misschien had hij wel een bod gehad van 1100 en zei hij daarom dat het verkocht was.
Komt die bieder niet opdagen, het zal niet voor het eerst zijn.
En dat heeft hem misschien doen nadenken over de prijs.
Printable View
Nou ja het is marktplaats he, misschien had hij wel een bod gehad van 1100 en zei hij daarom dat het verkocht was.
Komt die bieder niet opdagen, het zal niet voor het eerst zijn.
En dat heeft hem misschien doen nadenken over de prijs.
Tokai Strat á €200 anyone?
http://link.marktplaats.nl/834696339
1100 is 'vraagprijs' en een 'andere koper' die misschien 1100 bood maar niet kwam opdagen, betaalde dus ook geen 1100. Wat let je om de 750 te bieden die er aanvankelijk voor stond? of je gaat m even proberen en legt vervolgens 15 briefjes van 50 cash op tafel... zou zomaar kunnen dat ie toehapt.
Jezus, wat een achterlijk gel*l!! Roep dan niks als je het niet weet.
Wat is er precies zo mislukt aan een Classic? Nee, laat maar ook. Ben eigenlijk helemaal niet beniewd naar je motivatie, mocht je die hebben.
Goed, de groenige inlays zijn ook niet mijn smaak, maar er zijn veel mensen die ze wel mooi vinden. Verder mankeert er toch verrot weinig aan zo'n ding. Nee, het is niet mijn gitaar, maar ik heb er genoeg gehad om te weten dat het doorgaans zeker geen mindere gitaren zijn dan Standards. Vooral de eerste helft jaren 90 Classics waren juweeltjes hoor.
En 1100 euro is gewoon een keurige prijs. Maar ja, MP-koopjesjagende Nederlanders...
En het ontbreken van kapjes op de humbuckers.
Die Tokai is van een neef van mij. Wel erg goedkoop. Hmm.
Dan heb je wel ballen, spelen, niks zeggen en 15x50 euro neerleggen. De overrompelibgstaktiek, ultieme baas die dat doet!
Verder, classics niet m'n favoriet, die platte sixties neck, dan krijg ik kramp in m'n poten. Doe mij maar een volle ronde 50ties neck, geeft meer rust en tone!