Heeeeeeele grote duim omhoog ! Mooi gemaakt, ruim gesorteerd.... top !
Enneh....jouw vrouw maakt tassen ? :sssh:
Printable View
Heeeeeeele grote duim omhoog ! Mooi gemaakt, ruim gesorteerd.... top !
Enneh....jouw vrouw maakt tassen ? :sssh:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Niet alleen tassen, ze kan heel goed naaien...
en ja dat is dubbelzinnig en ja dat is ook slechts weggelegd voor haar echtgenoot :p
en waarom fluisteren we?
Net board Schizo, hoe zitten jouw pedaaltjes vast?
Ik denk dat ik mijn zelfklevend velcro van de hema maar ga zekeren met enkele drupjes secondelijm...
Met duotec, super sterk en zit veel vaster dan gewoon klitteband. Ik kan het hele board op tillen aan één pedaaltje.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door interessander
Mijn board had al klitteband dus ik moest het toch even proberen, maar ik denk dat ik ook maar aan de duotec moet, het voelt niet erg solide aan nu...
Nette bak, broer! :cooler:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schizo910
Hier nog wat foto's
http://img110.imageshack.us/img110/8910/3xwg3.jpg
En de SD-2 in het donker :D
http://img110.imageshack.us/img110/1247/donkeruj0.jpg
Zondagochtend maar even uitproberen dan?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
(Kun je m'n tele eindelijk even "proeven")
Citaat:
:cooler: :satisfie:
goed spul he? ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude
Woow heel netjes Skiets!
Leuk idee van dat Glow in the dark stuff :)
Hoe bevalt die metal muff je eigelijk? lijkt me echt een top pedaal maar nog geen tijd/kans gehad om uit teproberen.
Niets is lekkerder dan de scheur uit een goede amp te halen, maar die Metal Muff is een goede 2e optie! Ik ben niet helemaal te spreken over de topboost en die gebruik ik dan ook sporadisch, ik vindt het iets te schel worden en heb liever een cleanboost. Maar al met al een heerlijk pedaal. Laat je vooral niet afschrikken door het woord METAL op het ding, want hij kan ook erg subtiel en reageert goed op je gitaar en speelstijl!
Een paar weken geleden was ik het met je eens geweest... Maar een Zakk Wylde overdrive over je overdrivekanaal van je versterker (op lekker randje afgesteld) geeft toch wel een heerlijk 'derde' kanaal.Citaat:
of een OCD die 'n drive-kanaal aanstuurt
... die je extra op z'n donder geeft met 'n Kentana-koon :sssh:
(voorbeeld van die Kentana-'kloon' is Z.Vex SHO....of is 't nu juist ondersam?)
wat zou de combinatie
Z.Vex SHO/Super Duper + OCD opleveren?
... Obsessive Super Duper?
of Obsessive Compulsive Hard-on ?
....
Klopt wel, maar dan moet je dus wel al een randje op je versterker mieteren :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rude Perception
Wat ben je in godsnaam aan het lullen? :???:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
Nee, ik snap het wel, maar al die chaotische namen zien er prachtig uid...:D
..dan mag je toch blij zijn dat ik die Wooly Mammoth, Fuzz Probe of Sunny Day Delay heb laten liggen :cooler:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Citaat:
-edit- zodat ik m'n eigen gel*l ook weer snap :hippie:
Wat doe je nou? Nou is het niet meer leuk...:pCitaat:
Waarom zie ik er bijna niks van op je board? Je board is al prachtig hoor, maar dit zijn ook leuke pedalen... Kun je er wat over vertellen? En wie is "Ed's Custom Shop"?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7's sig
Hoe bevalt de TC SCF jou trouwens?
Een adverteerder op Marktplaats.
zie 'm wel eens langskomen idd, maar heb 'm via gitaarmarkt 'ontmoet'Citaat:
hoop niet dat m'n signature als 'spam' geldt.. moderator mitch... ?
is 't geen goeie naam hier op 't forum... ..?
heb eens gemaild met Speeddemon, maar ik kon via Ed 'n snellere package deal krijgen met versch. pedalen.. erg tevreden, zeer erg tevreden zelfs..
maar Speeddemon/Dirk Hendrik/HWA wil ik zekers te weten nog wel eens uitchecken hoor...
Heb je wel de 'volledige' (wazige) foto bekeken?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Artnaz
Daar staan ze allemaal nl. op..
http://i73.photobucket.com/albums/i2...s/IMG_0358.jpg
effect-chain =
535q -> Compnova -> 'Kentana'/SHO-kloon -> Fulldrive II -> OCD -> TC SCF -> Replica -> DD-5 -> TB-looper -> EB Vol. Jur -> Studiotone/Marshall VS65/AVT75
TB-loop 1: Magicstomp (tuner /rotary)
TB-loop 2: EX-7 (whammy..)
TC SCF is superrrr, gekocht van iemand die niet wist wat 'ie er mee moest (ge-wel-dige deal; minder dan 45% van de nieuwprijs...)..
Ik ben wel into Eric Johnson en hoewel hij voor 'Manhattan' volgens mij niet eens een SCF gebruikt, vind ik 't een heerlijk pedaal..
Purple Rain klinkt tof, funky stuff is goed, zelfs '80s wishywashy chorus + drive klinkt IMHO iets beter dan de CE-5 die ik ooit had..
Hoewel die CE-5 wel ook heel trippy ingesteld kon worden, de SCF klinkt dan vooral 'gek'.. Niet zo 'extreem' als de CE-5.. maar ook in te stellen van 'uitstekend' tot 'onbruikbaar'..
..de Flanger heb ik maar 3x gebruikt
en de Pitch Modulator ga ik ook nog eens vaker gebruiken
klinkt dus beter dan de Boss CE-5 waar ik 'n Arion SCH-1 voor heb geruild, omdat ik destijds 'dat chorus pedaal van Steve Vai wilde...'
......misschien heeft Mike Landau wel MIJN SCH-1 via marktplaats gescoord...
En Ed's Custom.. is 'n kerel (Ed) die zo vriendelijk is geweest en
- m'n Crybaby heeft gemod (Fasel erin, knoppen van de onderkant naar de zijkant a la RMC2, LED-aanduiding en 'Rob Winter' plaatje; auto on/off)
- DD-5 heeft gemod (3weg switch, 'hi cut'-filter voor 'analoog geluid' en een FX-loop om alleen de delays te beïnvloeden.. fxloop is nog niet in gebruik...)
- Een Z.vex SHO kloon heeft gemaakt, die ik Kentana heb gedoopt; visuele 'kopie' (met lelijk geknipte decal) van 'n Keeley Katana (..John Mayer fanboy-alert..): een clean boost tot 20db, die de OCD behoorlijk op z'n donder kan geven..
- heel geduldig vragen over refinsh (af te raden) en rehousen van pedalen behandelen...
Met je sig is helemaal niet mis qua spam, geen stress ! Hij is mij wel veel te lang: als je dan per se iedere post je hele gear wil showen, kies dan een kleiner lettertype. But that's just me ;)
Ik kende de persoon alleen van Marktplaats, maar zo te horen beheerst hij een hoop gangbare en populaire mods/zelfbouw voor pedalen. Prima toch ?
Hai!Citaat:
Wist niet dat je sig kon aanpassen..
Consider it done..
...ziet er ook veel kekker/netter uit
net een manicure gehad mitch? :D
ik heb van het weekend ook een pedalboard gebouwd en bevalt me prima
ik moet aleen nog wat langere stroom snoertjes kopen voor de stompboxjes
kijk op http://www.gitarist.nl/members/membe...memberNR=10922
voor foto's van de pedal board
endorser van behringer?
gewoon cheap!!
Ps ik wil mijn giro nummer wel geven hoor :)
waarom naast die ME50 nog die behringer crap?
nou ik ben er nog aardig tevreden mee
het kan altijd beter maar je moet bij boss wel 60/ 70 euro
per pedaal denken. dus ik wissel later wel een voor een wat om
maar ik ben nog best tevreden over de v-amp hij heeft soms wel wat vlak geluid maar ja je kunt niet alles hebben voor 70 euro. :cooler:
ik denk meer dat hij bedoelt dat Boss beter is, en dat je daar al alles uit kan halen.
maar soms gebruik ik wat opbouw
en dan gebruik ik bv:
-> de volume pedaal van behringer
-> dan de tube overdrive dat is niet zo hard
-> dan gebruik ik pas de od van boss met turbo voor het echte scheurwerk
-> daarna de wah van boss anders moet ik tijdens een lied allerlei knoppen draaien op de grond :) maar inderdaad er zit ong alles op de boss
2ehands BOSSjes zijn ook wel voor 30/40 te halen hoor...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennis_rhcp
V-amp vond ik wel tof ding (hoewel ik die X-vamp nooit getest heb..), best te vergelijken met POD 2.0 (..)
...maar los van alles; je pedalboard is erg netjes en verzorgd!
Mwoh, een aantal sounds van de ME50 kunen best wedijveren met Behringer hoor :D
Ah, daar wordt iets duidelijker op... Maar what about dat board met de Silvermachine, Tone Press, Flatliner, etc?Citaat:
Overigens echt supercool speelgoed heb je! Ik heb de SCF ook, en de Chorus is ronduit PERFECT!!! Het enige punt is dat ik best vaak een Flanger (wil)gebruik(en), maar die van de SCF is een beetje beperkt helaas... Ik wil hem warmer, en nóg meer aanwezig. Ook jammer dat die "regenerator" (of hoe je het ook noemt, die gedelayde golf zeg maar) samen gaat met de scherpheid van het effect. Dus warm met veel Regen is niet mogelijk... Behoorlijk jammer, want een Chorus gebruik ik eigenlijk zelden. Maar voor het gebruik is hij echt fantastisch! Weet je overigens wat die LED "overload" goed voor is? Want als ik met een beetje distortion speel brand dat lampje aan één stuk door...
dank je :cooler:
Mijn setje(volgorde staat nog niet vast...advies welkom!)
http://eos.plattmusic.com/effectsnew.jpg
http://eos.plattmusic.com/effectsnew1.jpg
http://eos.plattmusic.com/effectsnew2.jpg
haha, was 't maar waar: dat Silvermachine/Flatliner/GRX-4 board is van 'n TGP'er genaamd Enditol, wat inspiratie is voor de volgende incarnatie van mijn board: Magicstomp en EX-7 gaan eraf en er komt een midi-controller voor in de plaats. (Magicstomp gebruik ik voor rotary en dotted 8ths, flangers en over-the-top chorus, EX-7 voor whammy en soms leslie -> effecten die je uit 'n rackprocessor ook haalt, om met minder 'zooi' voor je voeten te kunnen kiezen.. een MFC of Midi mate kan al voldoende zijn..)Citaat:
Misschien ga ik dus 2 boards gebruiken: 'boutique' spul en apart een midi-controller voor 'n Intellifx/G-major/Lexicon/Rackmounted Eventide 'mod'/of 'time'-factor.. op die manier heb ik 'n jamsessie/'lui' board en een extra board voor (stereo) modulaties e.d...
Hoewel ik stiekem toch nog een Phase 90 overweeg voor 'rotary'-achtige geluiden..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door platt
resizen?
verder top boardje :) kan wel stuk kleiner!!!