En nu weer naar NL vertalen, misschien snappen we het dan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Printable View
En nu weer naar NL vertalen, misschien snappen we het dan.Citaat:
Deze straal oor werd gespeeld op het podium met bekende rock band alle details nare zal winnen van de inschrijver met extra foto te geven. De jet oor is in 100% voorwaarden! Geen krassen, bits, geluid, scheurtjes of andere schade. Van de beste kleurencombinatie Ibanez gezet door hun gewoonte shop! De nek heeft gewoonteinlegsel, 5 positiepick upschakelaar! 100% voorwaarden komen met de oorspronkelijke harde geval inch Ik verminderen mijn inventaris en deze moet gaan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
Nee, het verhaal is onzin. Aan de gitaar zit ook wel een luchtje. Later overgespoten met nitro zo lijkt en mist datgene waar Cunetto juist bekend mee is geworden. Het kan uit de werkplaats van Cunetto komen maar bij mijn weten zou er dan geen fender decal op moeten zitten.
Nog een keertje nog een keer!(en nog een keer en nog een keer :D :D )Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AART
Mijn persoonlijke favoriet is de griekse versie
Αυτή η ακτίνα του αυτιού έχει παιχτεί στην εξέδρα με rock η γνωστή σχέση όλες λεπτομέρειες δυσάρεστος να κερδίστε του υποβάλλοντος προσφορά με την πρόσθετη φωτογράφιση να δώσουν. Η ανάβλυση αυτί είναι μέσα στα 100% προϋποθέσεις ! Krassen, ο απότομος θόρυβος, scheurtjes ή άλλες βλάβες. Του καλύτερου συνδυασμού του χρώματος ibanez από τη συνήθειά τους που τοποθετείται μαγαζί ! Το χτύπημα του gewoonteinlegsel, τον 5 positiepick upschakelaar ! τα 100% προϋποθέσεις έρχονται να με μειώσουν με την περίπτωση αρχική σκληρή ίντσα την απογραφή μου και εκείνοι πρέπει να πάνε.
http://link.marktplaats.nl/161361425
Die knul is volgens mij gruwelijk opgelicht:
- Een Gibson Les Paul Studio EB/CH voor €1700
Hij heeft vervolgens nog eens €200 moeten betalen voor een koffer, die je er normaal volgens mij standaard bij krijgt. En diie koffer is volgens mij niet eens een Gibson koffer
- Epihone SG Special voor €600
- De Yamaha pacifica, waar ik het model helaas niet van weet. Het zou zo'n hele dure kunnen zijn, but I doubt it.
Zou deze jongen verschrikkelijk opgelicht zijn of probeert hij zelf de boel te bedonderen?
--
:o http://link.marktplaats.nl/160880489
Een custom met een 3 piece body?
3 piece top, heel gewoon..
die studio viel mij ook al op ja, heb je er bijna twee voor, voor dat geld :D
Zojuist deze Fender Mex gewonnen op marktplaats. Ik ga er volgende week heen om 'm te testen en waarschijnlijk te kopen. Timmu zei dat ik ding toch wel even goed moet controleren (lijkt me logisch). Nu heb ik niet veel verstand van het herkennen van een echte, crappy of neppe Fender. Dus voor de zekerheid: http://link.marktplaats.nl/160883216
Wellicht zijn hier wat mensen met meer kennis op dit gebied die er even een blik op willen werpen :satisfie:
Haha, hij is inderdaad behoorlijk opgelicht met die Studio. Ik kom 'm nieuw soms voor 1000 euro tegen (met name bij onze oosterburen), maar 1200 tot maximaal 1350 is toch wel gemiddeld. Een koffer krijg je sowieso bij een Gibson in elke prijsklasse, dus dat begrijp ik al helemaal niet haha.
Maar goed, no way dat hij 1600 voor dat ding krijgt. Misschien dat 'ie een verloren tweelingbroer heeft die dat ervoor betaalt :D
Die Epiphone is ook onzin, volgens mij verkopen ze niet eens zulke dure Epiphone G400's in winkels. En als het inderdaad een Special is (slecht te zien, maar aan de body te zien wel) slaat het helemaal nergens op want dat zijn nog wel de goedkoopste.
Anyway, hij kan de boel wel proberen te belazeren (want dat is er aan de hand denk ik) maar als je tweedehandsprijzen hanteert die ver boven de nieuwprijs liggen gooi je een beetje je eigen glazen in lijkt mij haha.
Ook op de site van Vriese (waar hij hem claimt gekocht te hebben), staat hij veel goedkoper...