Vet man. Dat is niet verkeerd. Zelf zou ik nog wel even die witte troep er af halen en vervangen voor zwarte. Leuk gitaartje voor erbij.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Printable View
Vet man. Dat is niet verkeerd. Zelf zou ik nog wel even die witte troep er af halen en vervangen voor zwarte. Leuk gitaartje voor erbij.Citaat:
leuk gitaartje, maar Fender is nu eenmaal niet mijn ding.
geef mij maar mn G&L
Anders mag je'm mij wel geven Valoosj...
Als iemand zegt: een witte, laat ik ze altijd die van jou zien! :rockon:
yeah right!Citaat:
Nee fender is niet mijn ding, ik hou meer van een copie daarvan met een paar subtiele veranderingen, en tevens ontworpen door sjors en leo :???: :???:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GunMetalBlue
Ik heb de gitaar al niet meer.
en wat bedoel je met een witte? gewoon een willekeurige witte gitaar ofzo dat iemand bedoelt en dat je dan de mijne laat zien?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orgasmocaster
Ik vind die subtiele veranderingen net zo mooi aan G&L, en ik weet ook dat George en Leo die gemaakt hebben. Het mooie aan G&L is dat het een topmerk is dat veel minder bekend is, maar zeker even goed als Fender. En die vroege G&L gitaren zijn echt superdingen. Niet meer #Z2369388201893 die van de band rolt, en waar je er dus 1tje vind in elk huishouden
Glaas, had je mijn mailtje al gevonden?
Want mijn betaling is er dus toch tussendoor geschoten, waarschijnlijk omdat mn naam er niet bijstond
glacius is toch op vakantie???Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentijn
@ Vox............
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glacius
ohh ach jah.. ffies over het hoofd gezienCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Was G&L er niet voor Fender? Ik had gehoord dat deze Leo Leo Fender hemzelf is. Die is dan later onder zijn eigen naam gitaren gaan maken.Citaat: