Bij nummer 3 moet ik meteen aan Rush - YYZ denken.
Printable View
Bij nummer 3 moet ik meteen aan Rush - YYZ denken.
Voor St. Anger uitkwam was er ook zo'n veelbelovende review waarin werd geclaimed dat de riffs van ...And justice for all niet veel voorstelde tegenover die van St. Anger. Toch even afwachten. Cyanide is niet echt mijn lieveling. Ik ben een Metallica-fan, maar kritisch zijn mag, zeker voor een band als Metallica.
http://www.nu.nl/news/1709681/2101/M...goed_doel.html
3fm draait de single morgen/vandaag (donderdag de 21ste)
hoelaat weet ik alleen niet!
Nog twaalf en half uur wachten. Zou de single trouwens in amerika niet eerder gedraaid worden, waardoor de internet piepel hem eerder gaan horen?
Ik krijg trouwens dat derde clipje niet geopend. Ik heb geen windows mediaplayer op deze computer, dus probeer ik het met quicktime, maar firefox herkent dat bestandstype niet zegt het.
Is dit niet het meisje dat hier op gitaarnet vaak covertjes van metallica postte die hier met James staat te praten (Cizzie dacht ik)
http://nl.youtube.com/watch?v=pfxg6scPDCk
Ja daar lijkt het inderdaad wel op!
Even weer ontopic: post iemand hier ook wanneer er eventueel wat geleaked is? :p
Ja, staat ook in de comments. Da's best leuk, zeg! Hoe stom het ook is, ik zou het in mijn broek doen... Het zijn net mensen, maar toch :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
Ik vind dat zij het verdient, geweldig hoe ze die dingen naspeelt.
Wat is haar naam hier, dat ik eens enkele filmpjes kan bekijken?!
Welke gitaar heeft ze nu gekocht, ik hoor het niet goed.
LTD K2? (Bestaat niet maar soit)
en hij vindt de LTD JH beter maar waarom?
Ik snap hem niet echt. :D Want er zit iets achter, Kirk heeft toch zijn signature gitaar en hij ook of niet?
Cizzie, heet ze. Met enkele hoofdletters in d'r nick, dus specifiek zoeken even uitvinken. Op Jam Session heb ik haar ook al eens aangetroffen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soupero
En ik denk dat James Hetfield de JH zogezegd beter vindt omdat het zijn sig is. Dat was zijn grapje, omdat zij voor de gitaar van Kirk had gekozen... Jeminee ;)
Maar ondertussen moet iemand toch al de nieuwe single gehoord hebben ? Klaarzitten met een cassetterecorder is er tegenwoordig niet meer bij, maar goed...