Het is ook niet zozeer meer een kwestie van aanschaf maar van welke op het main pedalboard..
Ik heb de Xotic BB, JRockett Animal en een gewone Barber Direct Drive op de reservebank....
Printable View
Het is ook niet zozeer meer een kwestie van aanschaf maar van welke op het main pedalboard..
Ik heb de Xotic BB, JRockett Animal en een gewone Barber Direct Drive op de reservebank....
Dat kabeltje in de linkerzijde van de digitech.....stoor je je er niet aan dat de plug de andere kant op wijst als waar de kabel heen moet gaan?
Ik spoor waarschijnlijk niet, maar daar kan ik écht niet tegen :D
Mooi boardje verder :)
Ik stoorde mij er ook aan haha... niet esthetisch maar omdat het stres veroorzaakt en sneller tot kabelbreuk zal leiden.
En bovendien zou ik het kabeltje ONDER het schuim laten lopen maar dat is dan weer voor het oog.
Hoe verhoudt de gewone Direct Drive zich met die Dual Discrete? Zitten die een beetje in hetzelfde schuitje?
Dat gezegd hebbende, jij hebt een JCM800 combo toch? Ik heb een Ceriatone 2203, waar ik een Direct Drive Compact overheen gooi icm een Maxon OD808. De 2203 staat dan op een licht randje en de Direct Drive op de Super Sport stand met niet teveel gain en de 808 dan als straktrekker. Ik moet het nog één op één vergelijken met m'n Splawn, maar de Ceriatone icm de DD Compact kon voor mij wel 's beter werken. Niks voor jou, zo'n Super Sport (of Compact)? Doet het goed op een JCM 800 in ieder geval (oh, wat een klootzak ben ik ook:D)!
Haha... don 't worry! Ik heb de gewone DD maar de Dual Discrete is een DD SS + een LTD.. dus dat is gecoverd.
Gekke is, al 2x op mijn bordje gehad...
En nu zie je ze amper meer..
“Iets” staat me tegen in beide pedalen (bij beide ook iets anders), benaderen wel ieder op hun eigen manier een Marshall, maar DE Marshall in a box heb ik nog niet gevonden, whatever that may be.