http://img543.imageshack.us/img543/8678/sdc10013j.jpg
na lang hier te hebben gekeken, toch maar eentje gekocht:noob:
edit: 3000'ste post!!!!
Printable View
http://img543.imageshack.us/img543/8678/sdc10013j.jpg
na lang hier te hebben gekeken, toch maar eentje gekocht:noob:
edit: 3000'ste post!!!!
? ?
Waarom heb je voor die amp gekozen?
Flauw. Koopt je na een jaar kranten bezorgen door weer en wind eindelijk een beetje amp waar je apetrots op bent...
Alsof je eerste amp gelijk 2500 euro moet kosten. Ik zeg, rock on kid!
ik had er al eerder op gespeelt voordat ik m kocht, en ook vergeleken met combo's en wat duurdere stacks.
ik vind hem goed klinken en ik ben er trots op
Edit: heb mijn gitaarleraar hem ook laten uitproberen, en die vond het een goede prijs/kwaliteitsverhouding
Lekker belangrijk wat anderen ervan vinden.
Succes ermee jongen!
Een vraag die gesteld MOET worden: ben jij dat als kleine op de foto aan de muur links van jou
@Sanderproductions
Mooie set man :ok:
schaam je je een beetje dat je marshall gebruikt en heb je daarom de logo's weggehaald? :???:
(grapje :seriousf:)
maar mooie stack :ok:
Ik begrijp niet wat iedereen nou zo tof zit te doen over die jongen met die Fame stack. Het scheurt waarschijnlijk als een tiet en het gaat hard. Wat wil je nog meer? Al helemaal in die fase van je ontwikkeling op gebied van sound etc. Ik kan me voorstellen dat die jongen er super blij mee is.
Hij kan over een jaartje of tien altijd nog aan de Dumble.
2011 (boven) is:
Marshall JMP50 ('81) en sporadisch een Vox Ac30 erbij
2008/2009/2010 was dit:
Vox AC15 + Marshall JCM800 ('89)
http://i188.photobucket.com/albums/z...oxy/stack1.jpg
Dat was toch ook niet verkeerd.
klopt! Alleen de JMP is toch net wat vetter tegenover de JCM800. Daarnaast heb ik de speakers vervangen van V30's naar G12-65's, ook super vooruitgang.
Amen!
We hebbben allemaal eens een 4x12 willen hebben omdat je er gewoon eentje moest hebben. Voor mij was dat in 1993 of 1994 ofzo een 412 van Peavey met daarop een 100 watt Kustom transistortop en daarna werd het een 50 watt Marshall JMP-top. Totaal nutteloos op mijn kamertje, maar wel heel cool. Nu speel ik het liefst op mijn 3 watter met een 10" speaker.
iedereen heeft recht op een cheap-ass half stack, al is het maar om te kunnen zeggen dat je er eentje gehad hebt.
of je "verzint" dat je er een hebt.. en zegt tegen iedereen dat je er eentje hebt..
zo ik ook.. ik zei eens tegen een klasgenoot dat mijn super vette 20 watt buizen amp echt super klinkt.. vervolgends gaat hij met een plaatje van 2 full stack's dat die van internet heeft gehaald zeggen tegen mijjn klasgenoten dat dat mijn amp is.. en vanaf dat moment denkt iedereen dat ik dat ook echt heb... en dan kom deze week zondag aan met m'n blackstar 1x12 combo..
en een 4x12 cabinet!! en dat is ook het goede nieuws (zodat deze eigenlijk nutteloze post toch nog on-topic blijft)
Ik heb net een nieuwe 4x12 cabinet besteld!
Maar ik ga nog niet zeggen welke het is, dat zien jullie over een paar dagen wel waneer ik er een revieuw van op GN zet ;)
en dan zal ik ook een paar nieuwe foto's voor hier maken ;)
Ijselrobo, ik snap totaal niet wat je wilt zeggen.
Met die hele nutteloze post/verhaaltje probeerde ik eigenlijk te vertellen dat je ook gewoon kunt verzinnen dat je een half/full stack hebt, of dat anderen het voor je verzinnen omdat ze niet goed naar je luisteren...
En om on topic te blijven, zei ik er ook nog bij dat ik over een paar dagen mijn stack ga posten, omdat ik ongeveer een half uur geleden een nieuw 4x12 cabinet heb besteld en nog niet ga zeggen welke ;)
Zo een beetje duidelijk(er)?
Nounou, zo hard voor dat joch?
MS
Dude, Het zijn ampclamps (www.ampclamp.com).. erg fijne dingen!
"Ik-heb-twee-Diezels" kan anders ook tellen ;)
MS
Ijselrobo is gewoon "stoked". Zo noem je dat toch als iemand nogal enthousiast is over iets wat er gaat gebeuren?
Ik begriep 't prima.....
Preies, eigenlijk zijn we (bijna) allemaal een groot kind ;)
En de voorpret is het leukst...
Uncle Harrys last freakout http://i52.tinypic.com/vhg6so.jpg