Uitkijken! Als je op de rechte lijnen van de kast erachter let zie je dat ze een zware bolling hebben (leg de rand van een papiertje er maar 'ns langs). Die kop lijkt waarschijnlijk door de lensvervorming buiten proporties. De stemmechanieken lijken daardoor ook op de verkeerde plek te zitten. Als hij al niet de goeie vorm heeft, wordt het daardoor alleen maar erger. Zelfde verhaal voor de cutaway.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niekb
En al helemaal als de foto van de kop in kwestie een crop/cutout is van een grotere foto. Klinkt gek, is wel mogelijk.
Dat logo..tja...gaatje in de "O" kan toch? Weet jij wat ze uithalen in Nashville :D Omgekeerd naamplaatje? Ze hadden op 23 mei 2003 alleen nog maar lefty's over :) Of per abuis in het verkeerde bakkie gegraaid.
Dat de inlay niet netjes lijkt kan ook komen door overstraling in het wit door de digitale foto en compressie. Kan flink veel verkloten!
Ik zou zeggen: ga eens even langs bij die meneer om de gitaar in het echt te bekijken en vel dan het oordeel. Volgens mij is dit -weer- gewoon iemand die geen foto's kan maken.
Misschien hebben jullie ook wel gelijk, maar ik dacht ik bekijk t eens van de andere kant :hippie: