Volgens mij maakte negk3fan een grap.... :lol:
Printable View
Volgens mij maakte negk3fan een grap.... :lol:
DUBBEL
vlnr
Fender stratocaster 62 Reissue, eerste gitaar squier strat geupgrade met SD humbucker, en een MIM (lite ash?) stratocaster.
@ sir_oinksalot: heb je ene jackson zonder floyd toevallig van Peter gekocht? Deed hij die niet weg voor een ongelofelijk lage prijs? Cool btw!
geen grap, maar meer een sarcastische uithaal met een goede verwoording van Vonk...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jax
'enkel het design is het zelfde...'
nope, normaal gezien ging ik die ook nog kopen maar net op het laatste moment heeft hij hem aan iemand anders gegeven zonder me hiervan op de hoogte te brengen :cry: anders had ik zeker nog hoger geboden dan de andere koperCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Outrage
nope, normaal gezien ging ik die ook nog kopen maar net op het laatste moment heeft hij hem aan iemand anders gegeven zonder me hiervan op de hoogte te brengen :cry: anders had ik zeker nog hoger geboden dan de andere koperCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Outrage
Ik heb ze niet als investering gekocht. Daar heb je ouwe Gibson's voor.....
diMarzio's in een AR500????? Da's pas een gitaar verkl@ten! In zo een LP kopietje is dat perfect maar niet in een Artist....
En ik zou nog eens goed tellen. (sprak de bluffer :P )
dubbel post.....
Ik heb nog maar een bescheiden collectie maar ik ben pas 2 maanden bezig en ben best tevreden
akoustic :
yamaha F-310 P
elektric :
London city spitfire II
versterker :
VOX AD 30 VT
http://carom.tweakdsl.nl/images/gitaar2.jpg