Welke Bare Knuckles heb jij gehad?
:o Ik hoop niet dat ik nog zolang moet wachten. Ik heb gelukkig geen moeilijke covers ofzo. Gewoon zebra pickups.
Printable View
Ok. Ik moet nog even een maniertje vinden om mijn pickups direct mounted te maken. Ik denk dat ik ze met een houtschroef ofzo in de body schroef en dan een stukje foam ofzo eronder.
Misschien lukt jou manier ook wel, maar ik denk niet dat ik daar het gereedschap voor heb. (met ik bedoel ik mijn vader)
Als je zou willen zou dat wel mooi zijn. (Gebruik je er speciale buigdingen ofzo voor? Of is het vrij simpel?)
Mijn vader kwam net met nog een oplossing. Hoekstukje in de zijkanten van de cavity schroeven. Gaat dat heel erg opvallen?
Zijn hier mensen die ervaring hebben met de Bare Knuckle The Sinner singlecoil?
Ik zit serieus te overwegen om dit 'superhot' singlecoiltje in mijn strat te stoppen. Het enige wat mij nog twijfel brengt, is datgene dat deze singlecoil zeer hoge output heeft (+ 20 KOhm). Gaat hij niet onwijs feedbacken en schreeuwen (iel/lelijk geluid met high gain)? Mede omdat deze geen humcanceling heeft?:dontgeti:
hoe vaak moet ik het nog roepen in dit topic? weerstand is GEEN INDICATOR VOOR DE OUTPUT!!!!!!!!
Weet niet of dit al is gepasseerd hier, zelf vorige week nog maar voor de eerste keer gezien. Ik was altijd benieuwd naar die alternative 8, en vind hem hier echt niet zo goed klinken precies... Geluk dat ik hem nooit ongetest besteld heb...
http://www.youtube.com/watch?v=jZYDYiOIuC8