Volgens mij geldt dat alleen voor mods, toch?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Printable View
Volgens mij geldt dat alleen voor mods, toch?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Jep, dat mogen wij alleen :D
dictator(s) :seriousf:
Wat zal ik in die post eens gaan aanpassen.....eeehm......o nee, dat is al eens gedaan :sssh:
Echt waar!?? Kan ik attachen!? Nooit op gelet eigenlijk...
Eens effe proberen dan maar... Wauw! Ja dus!
Hey, je hebt je geschoren!
Topfilm ook...:D
Maareh Vulva, zou je mij kunnen vertellen wat de binnenmaat is van de hoogte van de bodemplaat? Dus helemaal aan de voorkant vanwaar je op je pedalen gaat schoppen...
Ik laat de mijne namelijk toch bouwen. Scheelt me veel tijd en is het in ieder geval zeker goed! En het kost iets van 60 euro meer... Maar bij mij zeggen ze dat die voorkant minimaal 35mm moet zijn. Die van jou lijkt me minimaal, dus ik vroeg me af of dat inderdaad 35mm is...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
waar laat je hem bouwen? Niet de man uit bornerbroek?
Dat lukt niet bestaat er nog een andere manier??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schizo910
www.photobucket.com
Je zult de foto's toch ergens online moeten zetten.
Oké hier dan twee foto's van mijn nieuwe pedal board:
http://i195.photobucket.com/albums/z...s/DSC03126.jpg http://i195.photobucket.com/albums/z...s/DSC03125.jpg
George L pluggen gebruikt, goed spul! Echt handig voor a-technische idioten zoals ikzelf.
Het ziet er misschien zwaar uit, maar het valt nog wel mee, de traanplaten zijn van aluminium en zijn maar 1,5 mm dik, voor de stevigheid zitten er hoekprofielen onder.
Mooi boardje! Ziet er prof uit! Erg sjiek mooie pedalen ook! Wat zijn die twee grijze pedalen onderin? Wat voor voeding heb je? Heb je die platen zelf gebogen?
The feable
Welke grijze bedoel je? De Diamond (helemaal links), dat is een Delay. De andere (de derde van links), dat is een Cusack Tremelo. Beide pedalen zijn analoog en hebben een tapfunctie. Ik gebruik een PedalPower2-voeding. Ja, ik heb met mijn eigen handen die plaat gebogen (mbv een workmate).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the feable
www.flightcase-onderdelen.nlCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper
Die man uit Bornerbroek wil er 250 euro voor, en dan ook nog drastisch anders zoals ik het wil. Bij die site kan het voor 70 euro goedkoper, precies zoals ik het wil, en dus 100% officieel/professioneel. Nu heb ik een apart verzoekje ingediend, ik wacht nog op een reactie of ze dat willen doen... Als het doorgaat wordt het prachtig! :D
Dat zien jullie vanzelf wel een keer verschijnen...;)
daar ga ik mijn koffer ook bestellen in augustus. lekker zelf ineen steken, perfect op maat. weet er iemand waar je zo'n soort leeslampjes kan krijgen als dit
http://www.idirectmart.com/item_pict...lites/AL30.jpg
maar dan niet voor met USB, en liefst in zwart
Citaat:
Ben er erg benieuwd naar. Zal vast lijpt worden, maar dat hij nu opeens €250 vraagt vind ik best gek, maarja, je hebt het nu ook goed geregeld!
die lampjes schijnen juist wel handig te zijn, als je n powered usb hub koopt en die aan n adapter koppelt... kost weinigCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Veel (dj)mengpanelen hebben zo'n aansluiting voor zo'n lampje, kijk dus eventueel eens bij winkels van DJ-materiaal of PA winkels...
Ik heb werkelijk geen flauw idee!Citaat:
Waarschijnlijk zie ik de kist pas komende zaterdag voor het eerst. En dan is ie nog niet af. Er moeten sowieso vroeg of laat goede kabels in, de Frequency Analizer moet worden gerepareerd, het pedaaltje van Speeddemon moet nog worden gebouwd, evenals het looping gevalletje...., dus het duurt nog wel even voor het allemaal klaar is. :confused:
je zou me nog pmmen als een looper nodig had...
ik heb niets meer gekregen :(
valt me tegen vulvie
Ja sorry!!!!!!!!!!!!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Het moest ineens allemaal heel snel. Anderen hebben mijn initiatief genomen om die kist te bouwen (en ze hadden gelijk natuurlijk). Ze waren mijn gekloot met m'n pedalen bue. John de Wolf hebben ze aangestuurd om dat loopertje te bouwen. Het kan gek loopen allemaal..... ;)
trek maar een nummertje, vriend. :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
tss, spammer !!! :D
uh, juist NIET maat. Ik was ook ooit in de running voor dat klusje. :angry:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door up-guitarman
Hehe, lekker zeuren tegen elkaar :) Ik heb er allang eentje van Dirkie! :cheerup:
gewoon zelf bouwen!
wij hebben zo'n ding in de camper, misschien kun je in die trend iets zoeken? :)Citaat:
Hey, ja, 12v (halfords etc... weerstandje ertussen en klaar.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yannicks
Ik kom over een paar weken een keer naar Rotterdam, les krijgen over electronica van B2A, dan lopen we meteen even langs feedback, daar zouden ze t ook hebben.
Updated; jamsessie-board/boutique-zijde
Eindelijk de heilige graal; Replica op 't bord en geen enkel echt slecht 'geluid' eruit kunnen trekken, mooie 'warme' klank en goed te combineren met OD's ervoor..
De OCD klinkt zoveel fijner i.c.m. de Fulldrive, variëren van dynamiek in aanslag/volume-pot is ook geweldig...
Het leuke is vooral het confronterende van goede pedalen, camoufleren wordt 'lastiger', maar het spelen wordt zoveel leuker..!
http://i73.photobucket.com/albums/i2...s/IMG_0354.jpg
Het plan is, om m'n enigszins loodzware surfplank (liefkozend 'stoeptegel' genoemd door big band dirigent/pianoleraar) in 2en te verdelen, zodat ik 1 gedeelte makkelijk kan meenemen naar m'n zolderkamer...en weer terug, alsook makkelijker op podia terecht kan.
---
Tevens is 't een stok achter de deur om niet teveel achter Whammy's en Rotary's te verstoppen...
(sinds m'n vriendin -tig achter haar leeftijd kan zetten, wil ik wel toegeven dat ik de dingen die ze vertelt serieus neem :satisfie: en ik moet haar soms gelijk geven dat m'n Whammy-gebruik (nu ik EINDELIJK een heb).. soms wat minder mag..dus niet ieder optreden aan het eind Black Velvet op leuken/op-Whammy'en...)
---
Het linker/non-boutique deel is voor zolderkamer/huiskamer dingen, Ex-7 voor whammy/wah/leslie + TS-9/MT-2 en de Magicstomp voor Rotary's/Delay/Chorus..
http://i73.photobucket.com/albums/i2...s/IMG_0358.jpg
EB Jr zal wel in de gigbag passen voor volumeswells..
Bij coverband-optredens met meer opbouwtijd, of met www.verbloffend.nl zal het 'linker-gedeelte' ook meegaan, EX-7/Magicstomp/TB-looper..
--oude setup /zonder Replica/OCD/TB-looper --
http://i73.photobucket.com/albums/i2...eelding028.jpg
---
Misschien dat ik een paar pedalen via een Voodoo Labs Pedal Switcher laat aansturen, zodat ik deze t.z.t. ook via midi kan aansturen.
Apart kan ik ze dan TB-loopen via de Pedal Switcher en i.c.m. een midi-footcontroller kan ik ze als Instant Access/CC aansturen, aangevuld met een rackeffect als G-force (fx-loop) en/of Lexicon MPX/MX-serie...
Of 'n Eventide Eclipse zoals deze 'Enditol' (snel op emails reagerende TGP'er/HRI'er) :
http://i65.photobucket.com/albums/h232/enditol/BEST.jpg
--te groot IMHO, maar wel heerlijk 'clean'--
Mijn boutique-kant + Ground Control Pro zou groter worden, maar wel te scheiden in een podium-hoekje...
Superrrmooi!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Ramone
waar heb je die Lehe's voor?
Zou met de auto gaan, van B2_the_a naar feedback is ongeveer 10 km :satisfie: . Stuur mij dan ff een pm'metje Feedback is bij mij om de hoek, kom ik miss, ook wel ff langs. Moet tich nog wat zooi hebben.Citaat:
een stel mooi trapdozen weer op deze pagina ;)
Niet goed voor de GAS-gevoeligen onder ons...... :confused:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door savecracker85
Joris,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
ik ben van de week verhuist :)
Woon nu in tussendijken, 20 min met de fiets naar feedback, of half uurtje met de tram...
:)
Deze iswel niet zelf gemakt, maar goed.
Ik heb hem gekocht van Skabouter van dit forum, die hem weer had overgenomen van een ander forumlid (het blijft in de familie :)):
http://i58.photobucket.com/albums/g2...edalboard2.jpg
Toch goed voor de conditie :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
we houden je wel op de hoogte wanneer we komen. zal hopelijk iets zijn voor begin juli
compenseert andere slechte gewoontesCitaat:
Hey mijn oude schatje, Hernia!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71