De nepheid straalt er van af.
Die kop klopt voor geen meter.
De tekst op de truss rod cover staat zelfs verkeerd om en dat logo en die inlay is ook niet wat het moet zijn.
De cutaway is te ondiep en de knoppen staan ook verkeerd.
:stop:
Printable View
De nepheid straalt er van af.
Die kop klopt voor geen meter.
De tekst op de truss rod cover staat zelfs verkeerd om en dat logo en die inlay is ook niet wat het moet zijn.
De cutaway is te ondiep en de knoppen staan ook verkeerd.
:stop:
Jammer he, dat mensen dat echt doen.
Ik heb maar een mailtje gestuurd ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams
Dat dus, in niet dubbelzinnig te verstane bewoordingen (chinees, gibsun, stookhout, vals, ...)Citaat:
En een bod van 1€
Niet fake, maar de prijs lijkt me een klein beetje onrealistisch...
Hij begint me af te dreigen :(Citaat:
alsof dat me boeit :D
@kakihara: die prijs is inderdaad best wel te optimistisch. Het is misschien een lim. ed. thinline telecaster, maar er staan er al twee te koop, dus echt vraag is er blijkbaar niet naar
De nep Epiphone verkoper heeft nu ook leuke schoenen in de aanbieding! ;)
http://verkopers.marktplaats.nl/1118739
Ik stoor me er ook mateloos aan om iedere dag nieuwe advertenties van deze verkoper te zien. Verpest m'n 'Les Paul' RSS feed. :angry:
"De vorige die me zo afdreigde is gebannen van marktplaats, ook hier zal ik melding van maken bij Marktplaats"... en zo van die dingen, gewoon omdat ik zei dat hij moest oplazeren met z'n fake gibson, of z'n advertentie moest aanpassen.Citaat:
En al reactie? (bij mij zwijgt ie ineens)Citaat:
Die LC thinline is een hopeloze hype, er staat ergens ook een ad waar 1000 euro gevraagd werd, en deze onrealistisch prijzen zijn met name onstaan, het spijt me dat ik dat moet zeggen, door het gehype van een paar muziekzaken die op dit forum zijn overgenomen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara
Die thinline ben ik eens gaan testen bij de String. Het is geen slecht gitaartje, zeker niet maar het is echt een ander verhaal dan mijn japanse thinline. Mijn japanse gaat rond de 600. De LC thinline stond daar voor 450. Ik dacht nog, als het echt een goed dingetje is neem ik hem mee maar ik heb hem laten staan. Niet slecht maar ik vond hem die 450 niet waard.
Ik moet wel zeggen, hij is een stuk beter dan de LC's die de string voor 175 verkocht, dat was toch meer een my first sony gevoel