Is er ergens verbinding tussen signaal aarde en de behuizing? Ik vermoed van niet. Maak die nog even ;)
Printable View
Is er ergens verbinding tussen signaal aarde en de behuizing? Ik vermoed van niet. Maak die nog even ;)
Haha die is er inderdaad niet... Dank u opper pedaal bouwer :hippie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
Hoe vind je hem klinken trouwens?
Ja best goed... heb hem nog niet over mijn Marshall getest... maar over de pc speakers kreeg ik al een aardige indruk....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Als die goed werkt zal ik een paar sampletjes maken
Trouwens nog een andere vraag.... ik heb een Small Stone Phaser... een oude gehad van me oom. Als je hem aanzet is die gewoon normaal, maar als die uitstaat dan hoor je nog steeds dat die zegmaar wilt phasen. Wat kan ik hier aan doen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
Ik snap er echt geen snars van.... Zonder deksel doet real tube screamer het goed.. maar als ik de deksel erop wil doen dan gaat het geluid langzaam weg... wordt het volume steeds zachter.... Iemand enig idee??
En is er nergens contact tussen een bloot draadje/connectie en het deksel ? En misschien tussen het circuit en de bovenkant, als je het naar beneden duwt door het deksel erop te zetten ? Het lijkt me een kortsluiting te zijn, hoor.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door llahsraM
Ik heb de deksel voorzien van rubber tape. Maar misschien dat die wat tegen de andere kant duwt ja... Zal hem morgen is helemaal uit elkaar halen en dan goed in elkaar zetten.... Als ik de behuizing aanrak op een versterker die niet geaard is dan ruist die.. Klopt dit?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M Kactus
Ik weet nu wat het is.... Als ik op de Elco van 470uF druk op de bovenkant dan gaat die zachter.... als ik de deksel erop doe wordt die ook wat aangedrukt.... Waardoor die langzaam zachter gaat..
en verliest die zo vermogen aan jouw?