Maar wat betreft band is Maiden de nummer 1!!!!!!
KICKEN!!!!!
Printable View
Maar wat betreft band is Maiden de nummer 1!!!!!!
KICKEN!!!!!
Momenteel zijn Paul Gilbert en John Petrucci mijn favorieten. Dus van Racer x en Dream Theater.
mijn persoonlijke top 3: Jimi Hendrix , Eric Clapton , Mark Knopfler
oke die mensen zijn mss wel afgezaagt als je die telkens opnieuw moet lezen maar je kan moeilijk zomaar een gitarist op 1 zetten die helemaal niet bekend is. En het is natuurlijk niet alleen door hen maar ook door de rest van den band da ze goei muziek maken.
Mijn favo gitarist
http://img.photobucket.com/albums/v465/Put/PICT0063.jpg
Top 3: Satriani, Hendrix, SRV
mijn top 3:
Hendrix
SRV
David Gilmour
Hendrix is revolutionair op veel gebieden. Behalve speelstijl en gitaarsound bewonder ik zijn grensverleggende muzikale capaciteiten. Ik denk dat als hij 10 jaar langer geleefd zou hebben, dat de muziek na hem zich (heel) anders zou hebben ontwikkeld. SRV heeft ook zijn eigen speelstyle en gitaarsound. Hij heeft echter niet dat grensverleggende dat Hendrix wel had. Maar qua gevoel en intentie is hij wat mij betreft de beste gitarist. Zoals iemand op dit forum al een keer zei: "1 noot van SRV zegt meer dan 1000 van Vai". Hij maakt (over beter gezegd, maakte) enorm veel energie los door zijn spel. Tenminste, bij mij.
1. Steve Morse
2. Slash
3. John Petrucci
- Dimebag
- James Hetfield
- Zakk Wylde
- Jimi Hendrix
En dan vergeet ik er nog een hoop. Eigenlijk elke gitarist waar ik kippenvel van krijg (z'n spel dan he 8-) ) Past in mijn rijtje
Ik vind Paco de Lucia ook niet onaardig spelen, zeker niet in die oude opname die ik ergens heb van jaren geleden met Al Di Meola. Of ie nou "de beste" is, geen idee... maar hij is wel errug goed!
Beste is altijd moeilijk te zeggen. Maar deze gitaristen zijn allen uniek en bovennatuurlijk goed. Als je ze niet kent, mis je echt wat.
George Benson
Alan Holdsworth
Eddie Van Halen
Wes Montgomery
Paco de Lucia
Tuck Andress
Wes Montgomery
Jimi Hendrix
Al Di Meola
Vincente Amigo