What the hell gast... :???:
laat maar hangen
Printable View
Even ter verduidelijking. Deze discussie gaan we niet voeren. We hebben ervoor gekozen om sommige grijze gevallen hier te bespreken. Dat geeft de leden ook inspraak, omdat de mods ook gewoon leden zijn. Daar hebben we bewust voor gekozen en dat gaat niet veranderen. Je haalt een ridicuul voorbeeld erbij waar je niet eens last van hebt om ergens tegenaan te schoppen. Je kiest er zelf voor om op dit forum te komen, je hebt inspraak door hier te reageren, als je het daar niet mee eens bent heb je simpelweg pech gehad.
Verdere posts over het algemene beleid, dat al uittentreuren besproken is zal ik verwijderen. Als je echt ergens problemen mee hebt, concreet hoor ik het graag.
Dat was (o.a.) ik, omdat ik me nogal ergerde dat er veel te veel grote langlopers op 't forum zitten en het, wat mij betreft, wel tijd wordt/werd voor vernieuwing en frisse topics. Ik waardeer het ook erg dat het Ramses topic niet wordt ondergeschoven in het grote RIP-topic, met de kleine kanttekening dat als het wel was gebeurd, ik had gereld als een motherfucker.. :D
Maar in feite kan het me ook niet meer zo heel veel schelen, ik ben er toch niet meer zo vaak de laatste tijd.. Nu dan even wel, maar morgen heb ik weer een ban, wat ik je brom.
Volgens mij is dit topic juist bedoeld zodat de mods naar wensen/voorstellen/comentaar van leden kunnen luisteren, en daarop kunnen reageren en daardoor een beeld krijgen van hoe de rest van de leden graag de moderatie willen zien.
Als er een vast beleid is, wordt er niet genoeg naar de leden geluisterd. Als er naar de leden geluisterd wordt, is er weer geen vast beleid.. wat een gezeik.
Ik word een beetje moe van dat zeuren om een vast beleid. Dat gaat er van uit dat we een set vaste regels opstellen en vervolgens onze hersens uitzetten. We maken de regels, en we wijken er vanaf als dat nodig is. In geval van het RIP-topic is het duidelijk zat; als er iemand dood gaat die naar alle waarschijnlijkheid nog dagen of weken reacties krijgt, is een eigen topic op zijn plaats, anders wordt het RIPtopic volkomen onleesbaar. En hou je niet van Ramses, vette pech.
Maar iedere keer als ik een vaste regel toepas denk ik na of die wel van toepassing is.
Berichten verwijderd, als je graag met elkaar wil babbelen hoe je een ban krijgt doe dat dan even in off topic.
Krijg ik een eigen topic als ik dood ga?
Waarschijnlijk wel. Maar waarom deze vraag?
Joepie:cheerup: Nu kan ik met een gerust hart sterven. Dan zal mijn naam staan tussen Les Paul, Ramses Shaffy, Mooie (levende) Dames, terwijl Elvis, Willem van Oranje, Bach, Confusius en Hitler allemaal op één pagina worden gezet.
Of bedoelde je meer iets als "Het grote langdurende langzullenwijleven we zijn van Vincent af-topic."?
Nou, dan weet ik mijn laatste wens al. Dat de topictitel dezelfde zal zijn als mijn epitaaf. Zoiets als "Nooit meer te laat", "Te laat tot in eeuwigheid", "Jamt met Asaf", "Hier ligt Vincent de Bree, hij zit er niet mee.":hippie: Leuk, een puntdicht.
"Sum quod eris" is ook wel leuk.
"Oorkonden, Edisons, lintjes
Wat is mij veel achting bewezen
Maar maak ik nu de balans op
Dan ben ik het graf in geprezen."
Tot die tijd zal ik een nespresso-apparaat bij me hebben, het is mijn tijd nog niet.