Vertel!..............
Printable View
Ja, ik vindt het geen probleem. Ik doe het zelf ook. Tijdje geleden bij de Plug, een oude strat. Ik vraag of ie origineel is. We "denken" van wel, is het antwoord.
Afijn, schroevedraaiertje gevraagd, snaren slap, in een halve minuut de neck los. Daarna de pickguard, paar minuten. De pickups bleken niet origineel te zijn, gelijk 400 euro van de vraagprijs er af.
Dus ja, kopje koffie erbij en draaien maar.
Als de gitaar origineel is en je koopt hem is er niks aan de hand, als ie niet origineel is heb je met recht het ding open geschroefd. Elke profi verkoper weet dat.
Het lijkt me trouwens een genuine reissue.
Die van mij is van voor 1990 (pre-custom shop) en die heeft een thin-skin nitro lak , na 90 zijn ze nitro over poly gaan doen , mijn strat heeft de Black bottom pu's en de latere kregen de 57/62 .
Ik heb er nu 4 gehad (1989,1993,2001 en 2008) en de oudste steekt er met kop en schouders boven uit , is ook het lichste in gewicht(3,2 kg), maar dat terzijde.
Maar je mag hem wel eens proberen en dan moet je die andere ook even proberen.
Dank je voor je antwoord. In een winkel zou ik het ook nog wel aandurven maar om de gitaar in een restaurant uitelkaar te schroeven zal ik niet zo gauw doen. De verkoper lijkt mij wel eerlijk trouwens maar je weet maar nooit. Toch de gok maar wagen (hem niet uitelkaar te schroeven bedoel ik) en hem gewoon te kopen?
Loopt niet aan ,of je moet al 2 tonen opdrukken , 1,6 mm lage E, 1,2 mm hoge e(12 de fret).