Nee ik heb ze allemaal opgekocht en zet ze zo op eBay....
:soinnocent:
Printable View
Nee ik heb ze allemaal opgekocht en zet ze zo op eBay....
:soinnocent:
Wat vinden jullie van deze advertentie:
http://link.marktplaats.nl/413181363
Ik ben hier serieus geïnteresseert in maar de plasic plaatje op de achterkant doen mij twijfelen. Ook komt de gitaar komt uit 1994 volgens Fender customer relations en niet uit 96/97 zoals in de advertentie staat vermeld. Of is mijn twijfel ongegrond? Ook vind ik de body er nog als nieuw uitzien.
Dat kunststoffen plaatje roept wel een WTF momentje op. Ik heb net meerdere exemplaren opgezocht op Google en kon geen vergelijkbare plaatjes vindent. Serienummer wel zoals deze though... Wellicht later veranderd of toch origineel?
Serienummer kan van 1990 tot op heden gebruikt zijn volgens mij, gezien V+6 cijfers standaard is. Heb ik overigens nooit begrepen... Zo verwarrend :(. Maar als Fender het zegt dan zal het ongetwijfeld kloppen, en zal deze aanbieder het niet bij het juiste end hebben.
Helaas kan ik je niet helpen. Maar eh, tis dat ik je camerahoesje niet zie anders zou ik zweren dat hij al in je bezit is :D
Het serienummer wijst naar 94, misschien 95.
Het kunsstof plaatje onder het metaal is vaker gebruikt door Fender, dat kan er gewoon onder zijn aangebracht.
Altijd bij dit soort gitaren, neck uiteinde en onder de pickguard kijken, dan zie je gelijk of ie echt is en in hoeverre origineel.
Gitaar zier er exact gelijk uit als die van mij en die is 100% origineel.