mooie setjes allemaal!
Printable View
mooie setjes allemaal!
Als je dan gaat fotoshoppen moet je ook de deur en de plint onder je zwarte gitaar goed shoppen he :seriousf:
Wel een toffe set trouwens!
Ik denk wat ligt daar nou tussen al die Les Paul's in, en jawel het is een strat! Gaaf man! Hoop voor je dat deze wel blijft, en anders kom ik hem wel ophalen ;) Is deze nou ook nog veel beter dan die MIM Fender die je had? In andere woorden, Fender:Warmoth hoe verhoud zich dat?
Edit: Wat voor hardware zit erop eigenlijk?
Ik ken het, maar uiteindelijk neem je toch maar 1 versterker mee naar een optreden of repetitie. Althans, zo werkt dat bij mij. En ik neem zelden meer dan twee gitaren mee. Je pedalen dekken het grootste en belangrijkste deel van het spectrum aan mogelijkheden en je hebt het allemaal perfect in een koffer gebouwd. Daar kan ik nou blij jaloers op worden. :)
Het enige, maar dat is echt weer typisch iets van mij, waar ik me waarschijnlijk zeer ongemakkelijk bij zou voelen, is het ontbreken van iets van een back up. En dan met name (inderdaad) voor de versterker. Ik word snel zenuwachtig van dat soort dingen. Ik ben geen gemakkelijk mens. :D
Je voelt je ongemakkelijk bij het ontbreken van een back-up amp, maar je neemt wel steeds maar 1 versterker mee?
Achja, als de versterker kapot gaat, dan ehh... ehh....
...dan heb ik een probleem, maar meestal zal er wel een andere versterker zijn, en anders flikker ik de boel gewoon lekker naar de PA...