hier is de "making the video" !
Printable View
hier is de "making the video" !
Had ik een paar dagen geleden ook gepost, dat eerste stukje lijkt echt vet.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvD.
Ik heb afgelopen vrijdag cyanide live gehoord op pukkelpop en moet zeggen dat ik niet echt uit de toom vond vallen tussen een setlist vol oudere liedjes, als de hele cd zo is is het goed zo.
en hoe was de rest van het optreden?
Geweldig kan niet echt vergelijken omdat het de eerste keer was dat ik metallica zag maar het was geweldig.
Heb nergens echt fouten gehoord of stukken die niet strak waren maar stond wel op een plek waar de groove van de bass iets te hard door kwam waardoor de solo's van kirk een beetje weg vielen. Ook het publiek was een beetje aan de rustige kant vond ik wel spijtig maarjah.
De show zelf was geweldig met steekvlammen waar ze vanachter op de wei de warmte van voelden daar sta je dan even een paar meter vandaan :o .
Op een gegeven moment vraagt james aan het hele publiek om je hand te steken als het je eerste metallica optreden is enzo van die grapjes dus je zag ook dat ze er wel zin in hadden.
Nog het grootste minpunt is dat de persoon naast mij een plectrum te pakken had, moest ze niet zo knap geweest zijn had ik ze wel opzij geduwd :sneaky:
*grinnik* :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rock 'n roll
Beetje een te makkelijke binnenkopper :D .Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
Die vrouwen daar hè..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rock 'n roll
Was een goed optreden vrijdag op pukkelpop. Het zijn vakmensen he, die van metallica. Wat fantastisch was, was hun ongelooflijk groot scherm dat ze bijhadden. Zo kun je toch de muzikaal technische kantjes goed bekijken al sta je 50 - 100 meter van het podium. Nu nog een goede regisseur die tijdens de gitaarsolo's niet de bassist op het scherm tovert.
Master en fade to black waren natuurlijk heel goed gebracht, maar toch miste ik iets. (Van master had ik al eens een betere live versie gezien, maar ja ze blijven ook niet eeuwig jong natuurlijk.)
One vond ik dan weer wel super in alle facetten, schitterend gebracht en je zag er ook hun ervaring en hoe ze op elkaar ingespeeld zijn goed naar boven komen.
Alleen het nieuwe nummer dat ze speelden vond ik bagger. Precies een hoop ritmeveranderingen bij elkaar gesmeten met soms eens een slepende rif ertussen.
Fantastisch dat ze na al die jaren nog steeds op zulk niveau hun muziek kunnen brengen, muzikaal het beste wat je op pukkelpop kon zien denk ik.
Zonde dat Welcome Home sanitarium niet op de setlist stond. Dat nieuwe lied vond ik ook niet goed.