En waar kunnen wij Dap vinden? :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude
Printable View
En waar kunnen wij Dap vinden? :satisfie:Citaat:
Typ 'DAP showmaster' in Google en je vindt: http://www.verkoop.licht-geluid.nl/d...8-hld7216.htmlCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reigor
Flightcase zelf gemaakt met dubbele bodem om bekabeling weg te werken en 2 niveau's voor goed bereik van de pedalen. Inmiddels is de Boss Chorus vervangen door een Carl Martin Chorus XII en de wah is niet meer in gebruik vanwege allerlei storingen.
http://img299.imageshack.us/img299/7...g0127xs.th.jpg
Greetz, Hans
Dat ding op het plaatje niet dezelfde als de mijne. Die loop namelijk aan de zijkanten schuin op. Minor detail, zolang de deksel er maar af kan natuurlijk!Citaat:
De prijs is inderdaad heel ok.
een nieuwe foto met m'n nieuwe aanwinst de HWA (Schizo's)BoozzFust
http://img210.imageshack.us/img210/3...d2203064sd.jpg
Dat is een Nik Huber gitaar ...duitse bouwer , super klank !!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
Bij Jukebox Boekel staan er ook 2 ....
3 speakers voor de w/d/w , 3 weg systeem dus.....bij de afdeling rack gear heb ik het ook gepost en staat er meer uitleg..
Gr,
A+
schizo... wat staat die boss eq freaky afgesteld ??
Citaat:
yeah klopt, neuzig fout geluidje, een effect dat ik gebruik in de brug van een van onze nummers. :p
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EJ NL
Bij deze fotoreportage ging ik voor een artistiekere, invalshoek... (bovendien moest het LED-licht de aandacht van de pedaaltjes wegnemen...)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DREAMMACHINE
maar zoals DreamMachine idd juist opmerkt (en wat in m'n 1e post stond), is het groene ding een T-rex Compnova compressor, fijn dingetje voor Tha Funk... (en/of Tha Country )
Sinds vandaag zit er ook een Keeley DS-1 op (nog meer blauw licht!) en heb ik nog ruimte voor 4 pedalen, waarschijnlijk:
-1. reverb voor piezo's v. solidbody's (Parker/Godin/misschien Frankenstrat (wendt zich tot Dick..) & v. elec/ac (CPX/G-series):
DigiReverb (Holy Grail gaat niet meer passen ben ik bang)
of Boss RV... ?
of zijn er betere/andere BOSS-sized reverbs?
-2. whammy (of EX-7, afhankelijke van betrouwbaarheid en 2ehands verkrijgbaarheid, zelfs de 175 Duitse Euro's vind ik veel geld voor 'n Wieeeewieeee-pedaal)
-3. delay (voor smerige natte (.. :stop: ) solo's):
- Digidelay ??
- DD-20 ?
- Digidelay + AD-9 ?
- ...replica/TC vintage delays..
-4. "fun" ?
- extra (analoge?) delay ?
- (analoge?) chorus/ vibe ?
- metronoom ?
- line-mixer voor iPod :cooler:
Haj D,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dickie
ik weet niet of je überhaupt wat aan de Godin hebt hoeven doen, mss dat je vaker aan de G-snaar hebt gedraaid, want die lijkt soepeler te lopen (maar nog niet "van harte", alles blijft wel goed gestemd, maar die G lijkt te willen "schommelen"...) :cool:
Heeft iemand nog suggesties voor de "lege" plek op m'n board... ????
AirFX?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
Gitaar er doorheen sturen, beetje spastisch met willekeurig lichaamsdeel over het alziende rode oog (het is net HAL!) bewegen en voila: Je hebt jezelf een filter/modulatie/synthese/opfuck frenzy!
Ik heb er nog wel eentje voor je voor een zacht prijsje :)