Tsow, die staat er ook al een hele poos op :dontgeti:
Printable View
Tsow, die staat er ook al een hele poos op :dontgeti:
Er zit verschil tussen de 4210 en de andere "Split Channels", zoals op het frontpaneel 1 knop minder zit t.o.v. de 2205/2210/4212/4211. Volgens mij ontbreekt de presence(?).
Ik heb een paar jaar geleden zo ééntje gehad, die was omgebouwd naar een top, maar kon er helemaal niks mee. Ik dacht in eerste instantie dat het dezelfde zou zijn als mijn 4212 destijds, maar dat was dus niet zo.
Ik vond hem ronduit k*t klinken. 'k Heb er nog een amp-tech naar laten kijken, maar dat mocht niet baten. Zoals ik destijds (naderhand :confused:) op Harmony Central las, klinkt deze amp als "a dog's fart".
Die review is helaas verwijderd daarna....
http://link.marktplaats.nl/486902909
Kost wat, maar kijk eens hoe gaaf dat ding nog is voor zijn leeftijd :dontgeti:
-----------
Klinkt zeker interessant, maar je mag in dit topic, en eigenlijk op het hele forum, niet spammen, dus als jij je post nu verwijderd, verwijder ik de mijne ok?
dat is wel suf, hij is al een keer op zijn vingers getikt voor spammen.
Als het on-topic is bij een zeer sepcifieke vraag doen we er niet meer moeilijk over, maar daar is dit topic zéker niet voor bedoeld.
Sorry hoor.... maar nu snap ik er helemaal NIETS meer van!
Kennelijk mag je hier allerlei links naar te koop staande versterkers plaatsen, zolang het maar niet je 'eigen' producten zijn...
Daarnaast staat het (hier en in andere vergelijkbare topics) bol van enorme onzinberichten zodat mensen hun SIG (met daarin de tekoopstaande spullen) kunnen plaatsen (wat kennelijk geen enkel bezwaar is), zodat ze hun waar kunnen verkopen. Persoonlijk vind ik die totaal offtopic-berichten SPAM.
De top waar ik het over heb is een volgens mij zeer interessante versterker (ik bied hier niet een tien-in-een-dozijn-beginnersversterkertje aan), juist een versterker waar hier een goede discussie over kan volgen, dus hoe jullie dit als SPAM zien, dat snap ik echt niet.
Samenvattend: ik wil me uiteraard aan jullie regels houden, ik snap dat jullie het forum zo zuiver mogelijk willen houden, maar ik vind ik belachelijk dat deze eerlijke post niet is toegestaan, terwijl verwijzen naar je SIG wel mag. Eén simpel voorbeeld: (http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...=1#post2725895 #2).
Zo dat is eruit. :blast:
ja dickiedick, het is behoorlijk krom.
maar gewoon nog een keer gaan lopen spammen terwijl je bericht al een keer weggepoetst is door een mod is natuurlijk gewoon echt, dom.