Die is ook zeer redelijk geprijsd.
Printable View
Die is ook zeer redelijk geprijsd.
Gisteravond was 'ie nog bieden vanaf 450 euro, daarom trok 'ie mijn aandacht, tot ik "Friesland" zag, als 'ie zo door gaat wordt 'ie in de loop van de dag vanzelf 385.000,00 euro.
Die man heeft een bepaald gevoel voor humor, je houdt ervan of niet.
Ik persoonlijk koop altijd van die goedkope treinkaartjes bij AH enz. om de Provinsje Fryslan af en toe eens te kunnen verlaten. Van de zomer in midden Limburg geweest, gewoon weer thuisgekomen, no problem. Hoe groot is Nl nou helemaal.
http://link.marktplaats.nl/753876837
Denon buizenamp met dito kast voor gitaar enz! Nog nooit eerder gezien, uniek ding.
Wel een geweldig ogend gitaartje. En als deze gitaar net zo goed is als de gemiddelde Godin...., nou, dan zat ik nu met een vochtig slipje, mocht ik toevallig op zoek zijn naar een goedkope jazzbak. Ik vind 'm echt gaaf! :)
Enig googlewerk brengt me wel tot de conclusie dat de prijs wellicht aan de hoge kant is. Kan best dat er bijna nooit op gespeeld is, maar het blijft een tweedehands gitaartje en dan zit je toch al snel op 2/3de van nieuwprijs. Niet meer dan dat. Desalniettemin, een mooi gitaartje!
Ik heb al tijden gigantisch GAS voor het sparen van pedalen. Iedere week check ik 2-3x alle veilingsites en Google voor de pedalen die ik niet niet heb uit de eerste Coron-serie, en van Ross. Heb ik ze nodig? Nee. Gebruik ik ze nadat ik ze gekocht heb? Sommige wel, de rest gaat in een grote doos. Laat ik ze origineel? Nee, ik maak ze "bruikbaar" door de switch te vervangen, en er komt een DC-aansluiting en LED op.
Toch moet ik ze allemaal hebben.
Ik zal mijn ogen voor je open houden, Harold. :)
Kramer 350G met gedeeltelijk aluminium hals: vraagprijs is €450