het gatver, ik heb maar even 'tip marktplaats' gedaan onder de noemer antisemitisme.
Printable View
het gatver, ik heb maar even 'tip marktplaats' gedaan onder de noemer antisemitisme.
Er is een regeling met Dylan gesloten. Eerst wou hij/z'n entourage de verkoop tegenhouden (het is nog steeds z'n eigendom), maar dat is opgelost. Ik hoop maar 1 ding, dat ze niet in een Japanse kluis terecht komt, maar in een museum, de cultuurhistorische waarde van dit instrument staat op gelijke hoogte met de Gibson L1 van Robert Johnson, de "the funk machine" van Jamerson of de LP burst van Billy Gibbons.
Kijk, da's leuke info die een duidelijk licht werpt op de zaak! Dank daarvoor! En ja, ik hoop ook dat hij gekocht gaat worden door iemand die 'm gaat bespelen, maar dergelijke mensen hebben meestal niet het budget...... Ik begrijp overigens niet dat Dylan de gitaar zelf niet wil houden c.q. terug hebben.
Ook gemeld, niet te geloven!
Gemeld bij MP, en de link doorgemaild aan radar.nl (nee niet die van hertzenberg).
Pfffft, ik google net naar hem en kom op zijn YT channel uit... Brrrrrr wat eng zeg..
Ze doen er inmiddels 3 uur over om 'm te verwijderen.
Edit: foute grap, sorry. Kan niet wissen met Tapatalk