Een echte chinese slammer met hoes! Daar kan je je inderdaad geen buil aan vallen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Printable View
Een echte chinese slammer met hoes! Daar kan je je inderdaad geen buil aan vallen.Citaat:
De verkoper 'ververst' (delete->nieuw) z'n advertentie ook dagelijks... http://link.marktplaats.nl/160116857Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
Normaal gesproken wordt er geen import belasting geheven door de douane. Mocht dit echter toch onverhoopt gebeuren dan dragen wij daarvoor geen verantwoordelijkheid.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
Als zijn kennis over gitaren net zo groot is als zijn kennis over douane perikelen hou ik mijn hart vast..
Ho, we moeten opschieten want de prijs is al gestegen van 450 naar 480!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
http://link.marktplaats.nl/160181251
voor 350 was ik wel langsgereden ,maar 3500 is bizar.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
Ik vraag me af of dit soort uitspraken geoorloofd zijn. Deze informatie vindt ik misleidend aangezien het juist gebruikelijk is dat je nog een flink bedrag aan belasting moet afdragen. Mocht het niet zo zijn dan heb je juist mazzel...Citaat:
Hamer is toch geen Chinese brol? Of mis ik iets?Citaat:
'ALS HIJ GEEN ORIGINEEL BLIJKT TE ZIJN, GELD RETOUR en dat durf ik alleen
omdat ik weet dat hij echt is.'
hij durft wel, vraag me af of je dan ook daadwerkelijk je geld krijgt
die hamer in de advertentie is er 1 uit de slammer serie en dat is geen US gitaarCitaat:
die chinese nepperds worden in epi dozen geleverd met nummers die kloppen, het schijnt dat een aantal chinese fabrieken die voor Gibson/epi werken of hebben gewerkt er bij klussen, ze zijn dus redelijk "echt" ,probleem met een Ace Epi is dat deze nooit in china is gemaakt en ook no discontinued is; een epi Ace die in china wordt gemaakt kan daarom niet echt zijnCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevyn292