Dat is waar ik ook nog op hoop, nog een kleine maand wachten hè. Zou er eigenlijk voor 12 september al een single uitkomen? (Bijvoorbeeld het nummer waarvoor die clip is opgenomen)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris Haex
Printable View
Dat is waar ik ook nog op hoop, nog een kleine maand wachten hè. Zou er eigenlijk voor 12 september al een single uitkomen? (Bijvoorbeeld het nummer waarvoor die clip is opgenomen)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris Haex
Het gaat hem niet om zichzelf overtreffen...
Ze doen gewoon iets anders nu...
Sommigen (ok, velen) vinden hun eerdere werk beter, anderen vinden dan bv. load of reload echt supergoede albums. Nog anderen houden van de stijl van St. Anger. Het blijft hier om smaak gaan. Is Metallica nu beter dan 25 geleden? Wie zal het zeggen of ontkennen...
Ook altijd maar het nieuwe album met oude albums gaan vergelijken, slaat echt nergens op. Hoe kun je nu 2 albums gaan vergelijken waar 22 jaar tusenzit. Dat is allemaal zo persoonlijk.
Ikzelf zal bv. bijna nooit ...and Justice for All opzetten. Ik vind het geen slechte plaat, maar toch heb ik er niet veel mee. Garace inc., master of puppets en Kill em All liggen dan weer constant in de cd-speler.
Ik kijk in ieder geval uit naar 12 september. :rockon:
je scoort bij mij een 3punter met die post. helemaal mee eens.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
Is het niet metallica zelf die het nieuwe album is gaan vergelijken met de oude albums.
nee
ze noemen justice en puppets omdat het meest vergelijkbaar is met die cd's maar dan een variant van 25 jaar ouder
en dat begrijp ik best...
Hetfield speelt nu ook al op een tele, te zien in het fly on the wall filmpje van 15 aug
hij speelt al sinds begin jaren 90 op een tele ;)
in de studio dan, 1x live (unforgiven 2 live)
dat stukje doet me beetje denken aan turn the page/mama said (dat tele deuntje eroverheen)... maar toch die diepte van een echte metallica ballad :)
maar! er is een videoclip opgenomen. en de eerste single zou deze maand uit komen. iemand daar al nieuws over?
op missionmetallica heb ik er nog niets over gezienCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvD.
Komt omdat in die Tele zit een B-bender. Die gebruikt hij inderdaad bij the unforgiven.