@robert gitarist:
Wat voor een bekabeling en pluggen gebruik jij?
Printable View
@robert gitarist:
Wat voor een bekabeling en pluggen gebruik jij?
Hi,
Hierbij ook mijn pedalboard :
http://img135.imageshack.us/gal.php?g=pedalboard5rt.gif
Pedalboard is een Pedaltrain Pro , wel zelf in mekaar geknutseld wat bekabeling betreft etc ....(George L)
Gr,
wow leuk spul heb je daar op de foto staan! watvoor gitaar is dat? ennuh 3 koch cabinets!!! damn waarom 3?:PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Analie-G
Zeg heren, ik heb sinds kort zo'n ook Showmaster 48 flightcase. Ik heb er een valse bodem ingebouwd waarop ik met dubbelzijdige tape een matje heb gekleefd. Laatst trok ik m'n ge-velcro-de volumepedaal van die plank en de velcro bleek zo sterk te zijn dat de hele mat loskwam van die plank...
Wat gebruiken jullie om zo'n tapijt/matje vast te kleven?
Ik gebruik Yellow Cable.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the feable
Kosten geen drol en zijn echt super goed :) Echt nog geen problemen mee gehad.Maar wil binnekort toch Georg L's hebben.kan ik zelf mooi op maar maken(dr zijn nu namelijk paar iets te lang)en ziet er nog mooier uit(jaja oog wil ook wat he :D ).Binnekort ook andere speakercable maken bij Paul Lendersen nog wat meuk :)
Maare die Yelow Cable's is echt een aanrader..echt goed spul :)
Timmer er een paar van die oogjes in (met aan beide zijden een spitse punt net als een spijker)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phyrexian
Aha! Dat verklaart een hoop. Robert-gitarist had deze foto in zijn quote staan vandaar de verwarringCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lock en Load
Robbert, krijg jij je deksel nog wel op je board? Zo te zien ligt er een Flatliner onder en is ie dus vrij hoog...?
Om maar ff op Jos ;) McCready in te haken: hoeveel binnenruimte in cm. heb je in de Showmastercase van de bodem tot deksel?
Sorry voor een late reactie, heb sinds zaterdag horizontaal mijn dagen doorgebracht :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready
Op deze manier past de deksel niet dicht, en zullen de drie bovenste pedalen eraf moeten. De Flatliner is een vrij hoge voeding en daarbij liggen alle pedalen op een houten plaat van 1,5 cm dik.
Het is ook de oude (DAP) Showmaster 48 case. Ik geloof niet dat dit model er nog is?
Dap verkoopt die shit nog !!!
great !!
ze hebben er een voor de showmaster 48 maar ook voor de showmaster 24 !!
En das dus mooi, en ze kosten ook weinig. Minder dan 50 euro !
Ik heb die voor de 24 besteld, die is wand handzamer qua formaat