Voor mij staat er op het moment weinig gepland, behalve dan Racoon XL 31 maart in de HMH, piste net naast de pot voor goede kaarten bij de Australian PF show en dat wil ik goed zien of anders niet...
Printable View
Voor mij staat er op het moment weinig gepland, behalve dan Racoon XL 31 maart in de HMH, piste net naast de pot voor goede kaarten bij de Australian PF show en dat wil ik goed zien of anders niet...
Ik ga naar Slash en Mötley Crüe in Berlijn 12 juni (Eindenlijk Slash zien :D) en ik ben van plan Within Temptation te bezoeken, komt nog wel wat bij maar moet nog zien
Vanavond naar Megadeth, Motorhead en Lacuna Coil, en net PIT tickets gescoord voor Iron Maiden deze zomer! yay!
Over een paar weken Popa Chuby in Tivoli, 3 dagen erna Danny Bryant in Ridderkerk.
Held Paul McCartney in Ahoy en held Bruce Springsteen in Keulen. Zin in.
Band of skulls!! wooot!
Afgelopen vrijdag naar Peter Pan Speedrock geweest in Hengelo. Man, wat speeld die band goed! Of ze nou voor 30 man of 3000 man staan te spelen, gewoon volle bak!!
Woensdag naar Madball en H2O, opnieuw in Hengelo. Nu al zin in.
Rock Werchter! vooral de 1e en de 4e dag hebben geweldige programma's!
Eric Johnson in Londen op 10 July
Ik mag niet klagen.
15-03 Ólafur Arnalds, Muziekgebouw, Eindhoven
17-03 The Low Tide, Deest*
07-04 Sufjan Stevens/ Bryce Dessner/ Nico Muhly, Muziekcentrum Frits Philips, Eindhoven
12-04 The Low Tide, Merleyn, Nijmegen*
08-05 The Low Tide, Cultuurcafé, Nijmegen*
16-05 Esmerine, Vondelkerk, Amsterdam
28-06 Red Hot Chili Peppers, Goffertpark, Nijmegen
11-07 Bon Iver, ergens in Groningen
14-10 Radiohead, Zigge Dome, Amsterdam
En als Sigur Rós dan ook nog enigszins in de buurt komt, ben ik helemaal gelukkig :D