Dat rood ziet er altijd zo schreeuwerig uit. Op de een of andere manier komt zo'n modopmerking door dat kleurtje altijd heel agressief over (meer mensen die hier last van hebben?). Waarom veranderen jullie die kleur niet gewoon in roze?
Printable View
Dat rood ziet er altijd zo schreeuwerig uit. Op de een of andere manier komt zo'n modopmerking door dat kleurtje altijd heel agressief over (meer mensen die hier last van hebben?). Waarom veranderen jullie die kleur niet gewoon in roze?
Omdat dat bijna niet te lezen is!
Een opmerking vanuit iemands modfunctie wordt bijna altijd in rood geschreven. Op deze manier onderscheiden wij onze posten als normaal lid. Wen er maar aan. Het is niet schreeuwerig bedoeld in ieder geval.
Ik ken het verhaal erachter hoor.
Blauw dan?
Waarom heeft dooie Ramses een eigen topic terwijl er een centraal RIP topic is?
Ramses is herdacht in het dieptepunttopic, het centrale RIP topic en Yasser vond het nodig om hem een eigen topic te geven.
Ik snap dat er nogal terughoudend 'gemodereerd' wordt als het zo'n onderwerp aangaat, er zijn er wel meer rip-threads overeind gebleven dit jaar. Bovendien: als de mods niet mogen bepalen of iemand een eigen rip-thread krijgt, wie dan wel?
Ik weet zeker dat het mogelijk is om die twee topics samen te voegen, ik zal het zo even vragen aa een van de off topic mods als je je er zo aan stoort.