waar besteld?
Printable View
waar besteld?
marktplaats.nl
zo'n kerel had er 2, eentje was al verkocht. En de ander was voor 57euro van mij, en hij ziet er nog keurig uit :) ^__^
Hij kost nieuw nog geen 54 euro:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pim_Rashness
http://www.audiogoedkoop.nl/dap-audi...8-p-12327.html
Bij mij staat er:
DAP Audio Flightcase for Showmaster 48
€ 63,00 (incl.)
?!
Je moet eerst klant worden ( lees registreren) en dan verschijnt erCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
DAP Audio Flightcase for Showmaster 48
€ 53,55 (incl.)
Classy boardje, D. :cooler:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluegate
(maar als je centjes wil regelen, gewoon die Keeley A/B verkopen. :D )
Iets zegt mij dat er hier sprake is van belangenverstrengeling.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
:sssh: Schaamteloze spam!
ow oke, dan hoop ik voor jullie dat hij daar nog te leveren is :)
Thanx! :cooler:Citaat:
PM send, ik wil nog iets hebben van HWA...
Helemaal niet. Ik bied niks van mezelf aan. :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rude Perception
Als Bluegate zelf een A/B Box in elkaar knutselt (parts-cost +/- 16 à 17 euro) en z'n Keeley A/B verkoopt voor meer dan dat, heeft ie centjes.
Ha, zie daar maar es wat op terug te zeggen.
Weet iemand hier toevallig hoe je(bv blauwe) ledjes moet solderen/monteren?
en hoe dat met stroom zit? want zo'n electricien ben ik nou ook weer niet:p
Ook een vraagje:
Ik ben nu ook bezig met een pedalboard, en het vordert al gestaag, ik ben al bij het bekabelen. Omdat het allemaal net wat te krap is ben ik van het idee afgestapt om Neutrik te gaan solderen. George L's zijn even betrouwbaar en kleiner.
Nu vroeg ik me af waar jullie je George L's weg halen, en hoeveel ben je kwijt voor een stuk of 10? Op marktplaats is een advertentie maar ik ben wel geschrokken van de prijs...
pluggen zijn 3,50e per stuk (Gvees)
Het is wat prijzig, maar een Neutrik plug is ook niet geodkoop.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ritch
Qua betrouwbaarheid verkies ik gesoldeerde pluggen.
Zelf gebruik ik ook GeorgeL voor mijn board en ik zit eraan te denken
om wel de kabel te gebruiken maar toch gesoldeerde pluggen.
Oké, thanks guys! @ Bluegate: Neutrik is toch echt te groot voor m'n pedalboard... Jullie zien de foto's wel verschijnen! :D
Leuke speeltjes :) ! Maar is de hoge positie van de "naaimachine-pedaaltjes" niet onhandig?
valt goed mee
ze zitten iets hoger (staat ook stoer ;) john petrucci heeft er 2 grote traanplaat dingen voor)
Ik heb op mijn board wel de gewone GL pluggen, maar aan de GL kabel naar mijn FX-loop en gitaarsnoer heb ik gewoon neutriks gesoldeertCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluegate
oeh tof bordje, toffe pedalen!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fondant
heb de mijne weer een beetje geupdate! eindelijk een degelijke tuner!!!!! dt10 dus:) Die pedalen die erbij liggen komen er niet op (TS10 en MS10) gaan of in de verkoop of ik hou ze (ts10 is wel handig mee te nemen voor jams)
http://members.chello.nl/s.veen4/pedalb5.jpg
Waar kan ik de parts halen? Wil ook 'n soort A/B true bypass boxje... eentje met 'n true bypassloopje en 'n tuner uitgangCitaat:
Joost
Sorry, ik voegde daarstraks wat weinig commentaar toe.
Tja, ik zie zo weinig foto's de laatste tijd onder deze rubriek "post foto's van..."
Hierbij mijn huidige pedalboardje.
Enkel mij rotovibe ontbreekt, maar die ligt in reparatie.
*De OCD en de BBpreamp ga ik nog van plek verwisselen.
*Nu ik vaak funk&groove moet spelen, komt die Qtron heel, erg goed van pas! Heel anders dan een wah! check it out you guys!
*Het pedalboard werd gemaakt door S-tone in België. Google hem maar op.
hij maakt ook zelf pedals...
http://img411.imageshack.us/img411/3...1396no6.th.jpg
Hoe bevallen die T Rex pedalen?
Hier mijn pedalboard...
http://i70.photobucket.com/albums/i1...ard05-2007.jpg
Niet veel bijzonders..
Fulltone Clyde Deluxe wah, Line6 Modulation Modeller, Line6 Delay Modeller en de footswitch van de HOOK.
De Line6 Delay Modeller staat in de loop van de HOOK.
Heb ook nog 'n Whammy, maar die gebruik ik bijna niet meer (sinds ik de adapter kwit ben...)
Wil 'm eigenlijk downsizen en natuurlijk beter bekabelen. Maar ben er nog niet helemaal uit hoe en wat....
Maar weet wel dat ik 'm compacter wil hebben en 't liefst in 't gigbag ala Tonetrunk/ Pedaltrain.
Weet nog niet precies welke pedalen er op komen maar in ieders geval de;
Clyde Deluxe, HOOK switch, 'n true bypass looper, Boss TU-12H tuner, 'n goede vibe.
Over de delay ben ik nog aan 't twijfelen... weet nog niet zeker of ik die op m'n board wil houden... De DL4 is vrij groot. Wil t liefst 'n kleinere...
Of.... ik neem 'n multi FX ala Lexicon MPX en gebruik die als delay in de loop van de HOOK. Gebruik 'm toch alleen bij solo's... Dat scheelt weer ruimte op m'n board....
Maar ja... welke vibe en welke delay....? Suggesties welkom... heb alle tijd (en geen geld) dus geen haast...
Joost
damn, dat wil je downsize? succes :S
ik doe alles behalve downsize!!!
http://eduweb.hhs.nl/~60268/BOARDMEI.JPG
edit:
ben bezig met het bekabelen (ja nogsteeds met die crappy snoertjes, maar tijdens ene optreden hoor ik het verschil niet meer (bij een kleine setup wel, maar hier zitten teveel tonesuckers tussen), dus who gives a fuck, het werkt en ik kan herrie maken :D
Morgen ff een laatste daisy chain halen en nog een visual sound dingetje voor ehx pedalen.. Dan kank weer rocken!!!
Ik moet nu op jacht naar een 40 volt adapter voor die frequency analyser, die zat er niet bij (een kapotte alleen).. Maar misschien mod ik hem zodat ie op 9v draait (alleen ik twijfel of mijn voeding het dan nog gaat trekken)
Kans is groot dat ik van de zomer maar zelf wat ga bouwen, want ik heb nog een leuke lijst pedalen die erop komen (denk aan fuzz factory, electric mistress, behringer time machine (jaa behringer jah), en een holy grail... maarjaaaaah zal wel meer wordne)...
Naast de extra pedalen die erop komen wil ik nog enkele expressie pedalen erbij, zoals volume, speed voor de dd3 en ik ga de small clone modden, zodat ik met 1 draai aan de potmeter van chorus, naar flanger naar vibrato ga... en dat in een expressie pedaal...
Of het wordt een 2e rockcase van dit formaat, want anders gaat het allemaal niet meer in de auto passen :(
op deze manier komt die nieuwe gitaar nooit :S maar jah, mijn huidige gitaar trekt het nog wel..
Misschien is het ook wel handig om eens een band te hebben waar ik alles in gebruik ;)
Ik ben grote fan van de T-Rex Moller. Dat is zo'n beetje mijn geheim wapen on stage. Ik gebruik hem heel subtiel. Of ik geef hem een klein randje waardoor mijn sound dikker open komt/ of ik clean boost hem/ of ik gebruik beide welke een hele mooie ronde solosound geeft voor in popmuziek! De BBpreamp en de OCD ernaast zijn mijn echte overdrives.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Olivier
De T-rex Replica is een zalig klinkende delay die heel erg goed werkt voor me.
Dure jongen, maar zeker zijn geld waard naar mijn mening!
Zéker ook testen: De T-Rex Roommate, Dr Swamp, Viper!!!!
40 volt?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Die van mij werkt tot zover ik me kan herinneren op een 12 volts adapter.
Hoe is trouwens die Digitech delay? Daar liep ik stiekum wel een beetje op te gassen...
erg geil :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almarvk
tjah, kan der ook niets aan doen :(Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
Ik zie een DOD, een Akai en een Boss. :confused:
neinCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
die grote licht blauwe is digitech ;)
Verrek, ik zie de aanzet van het Digitech logo vlak naast die grijze vlekken. Maar wel DOD op de pedalen ? Grappig.
da's nie grijs, da's bruin (tape)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
kleine toevoeging bij de familie:
http://eduweb.hhs.nl/~60268/BOARDMEI2.JPG
de byoc octafuzz en de envelope filter (deze moet ik nog ff in elkaar schroeve)..
damn wat een heerlijke pedalen!!
als het goed is heb ik morgne mijn 40 volt adapter :rockon:
nu wordt het toch echt opzoek naar een 2e koffer :(
OK, het is niet een echt pedalboard, maar het zijn wel al mijn effecten op een rijtje:
http://i142.photobucket.com/albums/r.../IMGP0621R.jpg
erg vet board! die freq ana en headrush staan ook op mijn lijstje van 'hebben' ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
hoe bevalt die Headrush?
ideaal!!
kan je echte gave dingen mee doen, staat nu bijna altijd in loop stand (behalve op defoto, toenals delay)
Ehh nog geen directe pedalboard maar wel zo'n effectenbak met alles in een,
mag dat ook??
http://i161.photobucket.com/albums/t...nl/MyGear1.jpg
Sorry de rest van mij gear staat er ook nog bij.........
Enne:
Dat effecten bakje is te koop voor de liefhebber.
Ben toch meer iemand voor de losse vloer trappers.
Kijk niet naar de tuner die is gewoon K,
Maar mijn andere heeft de val van de trap niet overleefd en nu moet ik ff deze gebruiken.
... leuke bekleding van je Marshall kast :-)
Oma's tafelzeiltjeCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing
(ze zit nu toch in het bejaardenhuis en krijgt tafeltje dekje)
Dus niet meer nodig dacht ik zo
(damn im rude)
(sorry oma):seriousf: