Ja, alleen komen die verzendkosten dan wel op €6,50. Dat bedoelde ik dus met die lokker van €1,-Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitfire
Printable View
Ja, alleen komen die verzendkosten dan wel op €6,50. Dat bedoelde ik dus met die lokker van €1,-Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitfire
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Dat lees ik als: "Ze kosten €14,00 maar je kan ze laten versturen voor 1 Euro", hoeft dus niet, anders had hij wel gezegd: "Ze kosten €14,00 + €1,00 verzendkosten."Citaat:
Versturen kan voor 1 euro extra.
4 van die knoppen passen wel in een envelop hoor beetje bijfrankeren voor het gewicht, ze zullen vast niet zwaarder zijn dan 50 gr, of wel, dan zit je aan €0,88, je hoeft ze niet met pakketpost te sturen hoor.Citaat:
Nee, hij stuurt ze op in originele verpakking en dat zou betekenen dat het gewoon per pakketpost gaat. Ik heb ook expliciet naar de originele verpakking gevraagd.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GravyTrain
Ik heb inmiddels z'n naam, mocht die kloppen. Ik gok het er op.
Als je ziet wat ik af en toe in een envelop thuisgestuurd krijg, dan moet dit niet zo'n probleem zijn.
Mocht die naam E.Til zijn dan zie ik geen probleem, voorheen vaak spulletjes van marktplaza bij deze verkoper besteld en altijd snel en goed geholpenCitaat:
Yep, dat is 'm inderdaad. Ik ook weer gerustgesteld :)
Sjesus is de prijs van brandhout zo omhoog gegaan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
http://link.marktplaats.nl/159235998
Toen ik op zoek was naar een extra sterk rack , kwam ik dit tegen....
erg bijzonder... zo'n rack , zorgt gelijk voor een stukken beter geluid!:)
Maar wat zijn dat nou voor ads.
Verkopers willen het voor je bestellen in China?
Kijk, een gat in de markt. Ieder van gitaarnet bied ik bij deze aan elke gitaar te bestellen... bied u maar.