Jackson zelfbouw (klinkt wreed he!?)
Matsumoku Strat
Epi Flying V
Aria Pro II TA-60
Western acoustisch (hofner)
en nog een sakai tele thinline, maar die mag weg.
Printable View
Jackson zelfbouw (klinkt wreed he!?)
Matsumoku Strat
Epi Flying V
Aria Pro II TA-60
Western acoustisch (hofner)
en nog een sakai tele thinline, maar die mag weg.
eveneens 3:
1 klassieke Ortega
2 westerns- Yamaha en Ibanez
mijn beginnersguitaar : een Ibanez g70 ( niet helemaal mijn beginnersguitaar , maar hiermee ben ik opnieuw begonnen enkele jaren terug)
Ondertss is deze wel in bruikleen :)
Mijn vroegere epiphone/gibson semi-akoestisch ..feitelijk mijn duurste guitaar , kwam 13j geleden iets van een 38.000Bef , al speel ik hier nog weinig op en vooral als ik met kameraden buiten in het zonneke zit of zo , maar het is wel 'mijn juweeltje' :p
Maar het liefst speel ik op mijn laatste aanwinst : een Epi Les Paul standard .
Deze heeft zijn minkantjes , maar de pluskes maken het goed! Ben dolverliefd op deze sounds en vermoed dat er ooit nog wel een gibson zal volgen..compleet mijne stijl in feite.
Mvg
Leuk als je snaren moet wisselen. Of heb je daar een apart schema voor? En ga je elke zondag je gitaren langs om ff te stemmen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saf
sommig zijn puur voor de collectie (de venlonia/famossen bijvoorbeeld. Meerdere zijn o pdit moment uitgeleend en andere stem ik laleen als i ker opga spelen .Ik heb overigs ook bassen of gitaar waar ik nagenoeg nooit opspeel.
Inderdaad, alsof je al je gitaren gestemd continu gestemd moet hebben. Als je ze pakt om te spelen stem je het toch wel even?
Op het moment 2
Ibanez Js1000
LTD/ESP H-500
En donderdag komt daar een akkoestische Tanglewood bij :chicken:
6 op het moment..
Electrics:
Ibanez RG-nummer weet ik veel hoeveel van 15 a 20 jaar geleden.
PRS Tremonti SE
Peavey Raptor Special
Acoustics:
Een of andere Spaans Gitaar
Bass:
Merkloze 4-string
Ibanez SR-305 ipt.
Ik heb in bezit:
1 Akoestische yamaha
1 Squier Bullet stratocaster, deze gaan als sierstuk aan de muur, denk niet dat ik deze weer snel zal pakken vanwege aanschaf les paul
en mijn nieuwe trots, de Epiphone Les Paul die ik eergisteren gekocht heb.
En ik hoop dat er nog vele gitaren gaan volgen, er is nog zoveel wat ik zou willen hebben, maar mijn vriendin vind één gitaar eigenlijk al genoeg. Ik hoop dat ik haar zelf ook ooit een keer aan de gitaar krijg 8-)
Fender 1962 Stratocaster (replica)
Fender American Vintage 1957 Stratocaster
Fender American Standard Stratocaster 2007
Fender Lite Ash Stratocaster
Fender Custom Stratocaster w/EMG's
Fender Jaguar HH
Fender DG-5
Washburn X30
Een leuke 8 dus :)