Het heeft wel iets hebben. Een lelijke schoonheid zou ik zo zeggen.
Printable View
Die gitaar hoort écht niet in dit topic thuis! :stop:
Die reeks kruiskoppen om de top te bevestigen is jullie nog niet opgevallen? De vorm is dik OK, kleurstelling is mwah, maar die schroeven... :stop:
Die schroeven waren me idd nog niet opgevallen, en wat dat betreft heb je een punt, maar de vorm, en ook de slagplaat zijn wel goed gekozen. Het doet me wel aan een Gutlin denken.
Ja, zelfs de 'duocolor' is helemaal goed, voor zover je daar van kunt spreken wanneer de body uit plexiglas is. Mij viel ook de Guttlin-esque inslag onmiddelijk op. Maar hoe meer ik naar de gitaar kijk hoe meer die kruiskoppen me in het oog springen.
Bleh...
Funny, ik heb Fano enkele dagen geleden via facebook ontdekt: eerste wat ik dacht: mooi! en ook: die vist in dezelfde vijver als ik :)
Het ontwerp vind ik heel tof. Het idee van voor de twin tone te werken met de slagplaat ipv body vond ik ook leuk. De schroeven: kan me voorstellen dat mensen erop afknappen, maar anderen vinden het mss een leuk feature .
Ik vind het wel mooi eigenlijk, doet me denken aan die dure luxe horloges (bv Bell & Ross). Lekker !Citaat:
De schroeven: kan me voorstellen dat mensen erop afknappen, maar anderen vinden het mss een leuk feature .
Kwam ik net tegen op ebay...
Shotgun + gibson =
http://www.ebay.com/itm/Gibson-Les-P...#ht_500wt_1287