ik heb een lijstje per PM gestuurd. ik ga er niet flauw over doen: ik heb enkel zelfbouw gekozen. de groene gretsch en de tele van rekel vallen daarom buiten mijn lijst, maar zij krijgen van anderen zeker veel punten.
Printable View
ik heb een lijstje per PM gestuurd. ik ga er niet flauw over doen: ik heb enkel zelfbouw gekozen. de groene gretsch en de tele van rekel vallen daarom buiten mijn lijst, maar zij krijgen van anderen zeker veel punten.
Wanneer is de uitslag nou bekend??
10 punten...Woml
................Valoosj
................Oigun
................Cocobolo
................Luca P
................Benwave
................Thijssie 06
................Timo somers
.................Budje
1 punt.......J-op
Stemrondes sluiten pas op de 31ste, dus dat zal nog eventjes duren tenzij Badman zoiets heeft van: "Er zijn al evenveel stemmen geplaatst als vorig jaar dus ik breng het al wat eerder uit..."
Ik geef m'n lijstje verder lekker niet, houd het spannender als meer mensen dat zouden doen! :)
Die van mij is ook nog geheim haha...
Alhoewel een tussenstand leuk zou zijn...:ok:
Thijser (10 punten)
Woml
Cocobolo
Loose-fur
Oigun
Ukeloeder
Barno
St. robot
aaronstonebeat
Harald (1 punt)
Mijn voorkeur gaat logischerwijze uit naar de zelfbouw. Er zitten echt pareltjes tussen. Die bas van thijser, daarvoor alleen al zou ik beginnen bas te spelen!
Yesss! Op de laatste dag van de inschrijving had ik al bedacht dat ik toch echt niet tegen oigun op kon, maar ik geloof dat ik zowaar aan het inlopen ben! :crazyhappy:
Thanx guys!
Ik heb maar één gitaar, en ik ben enorm lui geweest door dezelfde foto als vorig jaar in te sturen. Daar betaal ik nu ook de prijs voor, want een 11e plek zoals vorig jaar zit er nu niet in, dat heb ik al wel in de gaten. Maar hey, dikke pech, ik heb toch weer meegedaan. :)