10" versus 12" en dan ook nog eens V30's die veel hoog en laag hebben. Ik ken de 10" speakers niet, maar op de specificaties afgaande is dat dag en nacht.
Printable View
Kan totaal niet kiezen, best eens both testen ?
Beetje onzin om er een nieuw topic voor te openen, maar weet iemand toevallig waar je speakerkasten zonder speakers kunt kopen?
Of wellicht is er een cab met standaard 4 Celestion G12K-100's?
Wordt misschien ff sparen joey ;) maar ze zijn er wel van orange. En dat moet waarschijnlijk wel echt een massief geluid geven. Heb een keer de 4x12 V30 van orange geprobeerd en dat is echt al een gigantische sound. Die kasten overleven een kernbom volgens mij.
http://www.thomann.de/nl/orange_ppc412hp_8black.htm
En bij Kool&elfring kun je lege kasten kopen maar die zijn flink aan de prijs. Dan kun je beter een marshall kast van marktplaats halen, de G12-75's verkopen en er G12K100 inzetten.
Edit: iemand was me voor ;)
Haha...tover je dat zo uit je hoed? :seriousf:
Tweedehands een kast kopen met gangbare speakers er in, die er uit schroeven en de speakers los verkopen? Als je bijvoorbeeld een Marshall 1960 koopt (350 in goeie staat) en 4 speakers weer verkoopt voor 250 (en dat moet met V30's of greenbacks geen hels karwei zijn) dan heb je voor 100 euro een lege kast...
edit: wat Thiez dus al zei...:chicken: